Στην καρδιά του καλοκαιριού η Wanderlust Greece, το πρώτο Digital Travel Show που σχεδίασε και υλοποιεί η Marketing Greece, βρέθηκε στην Κρήτη και για 15 ημέρες αναζήτησε και αποκάλυψε όλους εκείνους τους λόγους για τους οποίους ο ταξιδιώτης θα πρέπει να προσθέσει το δημοφιλές νησί στο bucket list των διακοπών του.
Με στόχο την αύξηση της μέσης τουριστικής δαπάνης και την άμβλυνση της εποχικότητας η Marketing Greece σχεδίασε ένα στοχευμένο πλάνο εμπειριών, το οποίο αναδεικνύει τη δυναμική του προορισμού και προβάλλει ανερχόμενα τουριστικά προϊόντα που εξυπηρετούν τους ανωτέρω marketing στόχους, σύμφωνα με τη σχετική ανακοίνωση.
Από την παλιά πόλη των Χανιών στον ορεινό Μυλοπόταμο, και από το Ηράκλειο στην νήσο Χρυσή, ο wanderlust παρουσιαστής Γιώργος Λέντζας, πραγματοποίησε ένα οδοιπορικό στο γεμάτο συναρπαστικές εμπειρίες νησί.
Γιόγκα με φόντο το επιβλητικό τοπίο της Τριόπετρας, mountain bike στα Καπετανιανά, το φυσικό «μπαλκόνι» με την απέραντη θέα στο Λιβυκό πέλαγος, εξορμήσεις στα γραφικότερα χωριά της Κρήτης, boat trip στην Χρυσή και το Λουτρό, SUP στον κόλπο της Ελούντας με background την ιστορική Σπίναλονγκα, τοπικές παραδόσεις και έθιμα υπό το άκουσμα της κρητικής λύρας, γνήσιες κρητικές γαστριμαργικές απολαύσεις είναι μερικές μόνο από τις εμπειρίες που αποτυπώνονται στο νέο video.
«Το ταξίδι στην Κρήτη αποτέλεσε για εμάς μια πραγματική πρόκληση καθώς ο προορισμός αποτελεί το κορυφαίο ελληνικό τουριστικό brand.
Ένα από τα ζητούμενά μας ήταν να ακολουθήσουμε τη στρατηγική προβολής της Περιφέρειας Κρήτης, λειτουργώντας υποστηρικτικά και πλήρως εναρμονισμένα με το κεντρικό της μήνυμα «The Island Inside You» σχολίασε σχετικά η CEO της Marketing Greece, Ιωάννα Δρέττα και συμπλήρωσε «στόχος μας ήταν να δημιουργήσουμε μια λίστα από εμπειρίες που αναδεικνύουν όλες εκείνες τις πτυχές τους προϊόντος που καθιστούν την Κρήτη ναυαρχίδα του ελληνικού τουρισμού».
«Η Κρήτη έχει ξεχωριστή θέση στον στρατηγικό σχεδιασμό της Eurobank. Πιστεύουμε στη δυναμική της περιοχής, η οποία, ιδιαίτερα στον κλάδο του Τουρισμού, εισφέρει στη χώρα το 23% των συνολικών τουριστικών εσόδων. Στο πλαίσιο αυτό στηρίζουμε τη Marketing Greece στον στόχο της για την αναβάθμιση και προώθηση του κρητικού τουριστικού προϊόντος» δήλωσε σχετικά ο Κώστας Βασιλείου, Αναπληρωτής Διευθύνων Σύμβουλος της Eurobank.
Το ταξίδι στην Κρήτη κέρδισε τις εντυπώσεις του κοινού σημειώνοντας περισσότερα από 3 εκατομμύρια Social Media Reach και πάνω από 230.000 Social Media Engagement. Παράλληλα, κατά τη διάρκεια του Digital ταξιδιού δημιουργήθηκε πλήθος πρωτότυπου φωτογραφικού υλικού, το οποίο βρίσκεται online στο site της Wanderlust Greece και είναι στη διάθεση των τοπικών τουριστικών επιχειρήσεων και φορέων της Κρήτης για αξιοποίησή του σε ενέργειες προβολής και προώθησης.
Η καμπάνια της Κρήτης υλοποιήθηκε σε συνεργασία με τον στρατηγικό εταίρο της Marketing Greece, την Eurobank, την Τράπεζα που στηρίζει τον Τουρισμό.
Πηγή : airnews.gr