Ακολουθώντας τον μεταβαλλόμενο κόσμο των εργασιακών και συνεργατικών τάσεων, η Accor ανακοίνωσε σήμερα το σχέδιο της για την υλοποίηση 1200 χώρων συνεργασίας σε λιγότερο από 3 χρόνια.

Οι χώροι συνεργασίας WOJO θα ξεκινήσουν μέσα σε ξενοδοχεία της Accor (οικονομικά, μεσαία και πολυτελή).
Στόχος είναι η WOJO να γίνει το κορυφαίο εμπορικό σήμα στην Ευρώπη μέχρι το 2022.

Σύμφωνα με τον Sebastien Bazin, πρόεδρο και διευθύνοντα σύμβουλο της AccorHotels, τα ξενοδοχεία είναι “σχεδόν κενά” μεταξύ 9:30 π.μ. έως 7:30 μ.μ.
Για να επωφεληθεί από αυτό, και να ωφελήσει τον τοπικό πληθυσμό, η εταιρεία ανακοίνωσε την έναρξη της WOJO, επεκτείνοντας σε νέες κατακόρυφες και ενισχύοντας τη φιλοξενία της. Αυτοί οι χώροι θα επιτρέψουν στους νομάδες εργαζόμενους να εργάζονται σε φιλική και ασφαλή ατμόσφαιρα και αξιόπιστη σύνδεση Wi-Fi στους χώρους των ξενοδοχείων.

Ο εργαζόμενος μπορεί να επιλέξει να εργάζεται στο μπαρ, σε ένα εστιατόριο ή στο λόμπι στο ξενοδοχείο.
Για τους τακτικούς συνεργάτες, η WOJO προσφέρει μηνιαία συνδρομή, η οποία περιλαμβάνει έκπτωση 10% και πρόσβαση σε προσφορές συνεργατών, εκδηλώσεις όπως εργαστήρια και συνέδρια και το επιχειρηματικό δίκτυο και κοινότητα της WOJO.

Περισσότεροι από 150 χώροι WOJO θα ανοίξουν στο Παρίσι και τη Λυών αυτό το καλοκαίρι, φθάνοντας σε πάνω από 1000 σημεία στην Ευρώπη μέχρι το 2022.
Η WOJO είναι μια κοινοπραξία μεταξύ της Accor & Bouygues Immobilier που δημιουργήθηκε τον Ιούλιο του 2017.