Σύνταξη: tourismtoday.gr

Με ισχυρές επωνυμίες και ομάδες υψηλής εξειδίκευσης, ένα απλοποιημένο και βελτιστοποιημένο μοντέλο λειτουργίας και διαδικασίες, η Accor σκοπεύει να επιταχύνει τη βιώσιμη ανάπτυξη της.

Για να ξεκλειδώσει τις δυνατότητες της, η Accor εκμεταλλεύεται πλήρως τα δυνατά σημεία καθενός από τα δύο νέα τμήματα που δημιουργήθηκαν τον Ιανουάριο του 2023.
Για καθένα από αυτά, έχει καθορίσει σαφείς στρατηγικές προτεραιότητες.

Το τμήμα Premium, Midscale and Economy (PM&E)

Για να μεγιστοποιηθεί η ανάπτυξη του EBITDA, το τμήμα Premium, Midscale and Economy (PM&E) οργανώνεται ανά γεωγραφία και εστιάζει σε τρεις προτεραιότητες:

  • Επωνυμίες: Ενισχύει την ηγεσία των τριών εμβληματικών της εμπορικών σημάτων (ibis, Novotel και Pullman), αυξάνοντας την πυκνότητα δικτύου χάρη στις μάρκες μετατροπής (Mövenpick, Mercure, Handwritten και greet) και ενισχύοντας τη συμμόρφωση με τα πρότυπα της επωνυμίας.
  • Βασικές αγορές: Οι μεγαλύτερες και πιο κερδοφόρες της, με την εδραίωση της ηγετικής της θέσης στη μεσαία κλίμακα και την οικονομία και αξιοποιώντας ευκαιρίες ανάπτυξης στο τμήμα Premium.
  • Αποτελεσματικότητα του μοντέλου ανάπτυξης: Θα εκμεταλλευτεί τα αποτελέσματα κλίμακας με μια σαφή στρατηγική ανάπτυξης, να βελτιώσει τα εργαλεία και τις διαδικασίες καθώς και να πειθαρχήσει στον έλεγχο του κόστους.

Το τμήμα Luxury & Lifestyle

Η ανάπτυξη του τμήματος Luxury & Lifestyle, που οργανώνεται ανά επωνυμία, αποτελεί μέρος μιας στρατηγικής για την ενίσχυση της ταυτότητας και της απήχησης των εμβληματικών εμπορικών σημάτων, προσφέροντας μοναδικές και καινοτόμες εμπειρίες. Οι στρατηγικές προτεραιότητες αυτού του τμήματος εστιάζονται σε τρεις τομείς:

  • Υπόσχεση της επωνυμίας που εγγυάται μοναδικές εμπειρίες με κάθε μάρκα.
  • Πρωτοτυπία και η υψηλή ποιότητα των προϊόντων και των υπηρεσιών ως προτεραιότητα για την εγγύηση της πίστης των πελατών, της ελκυστικότητας για τους ιδιοκτήτες και της αίσθησης ότι ανήκουν στα ταλέντα.
  • Φιλοδοξία να δημιουργήσει ισχυρή αύξηση EBITDA.

Αυτά τα δύο τμήματα αξιοποιούν την πλατφόρμα κοινών υπηρεσιών, συμπεριλαμβανομένων των Procurement, της Accor Tech και του Digital & Business Factory.

Όλες οι δραστηριότητες του Ομίλου βασίζονται σε μια στρατηγική Βιώσιμης Ανάπτυξης με φιλόδοξους στόχους:

  • Την τροχιά μείωσης των αερίων του θερμοκηπίου σύμφωνα με τη Συμφωνία του Παρισιού και επικυρωμένη από το SBTi.
  • Την υιοθέτηση σχεδίων νηφαλιότητας ενέργειας και νερού, εξάλειψη πλαστικών μιας χρήσης, μείωση της σπατάλης τροφίμων.
  • Την εφαρμογή μιας εθελοντικής πολιτικής για τη διαφορετικότητα και την ένταξη.

Υποστηριζόμενη από τις στρατηγικές της προτεραιότητες και τον τρέχοντα δυναμισμό των δραστηριοτήτων της, η Accor αναμένει τώρα ανάπτυξη 15-20% για το 2023 RevPAR σε σύγκριση με το 2022 και έχει αποκαλύψει στόχο EBITDA μεταξύ 920 και 960 εκατομμυρίων ευρώ με βάση τις επιχειρηματικές προοπτικές για το τρέχον έτος αναλυτικά στη συνέχεια.

Μεσοπρόθεσμα, η Accor στοχεύει στη βιώσιμη ανάπτυξη και τη δημιουργία μετρητών, κυρίως στην εξυπηρέτηση των αποδόσεων των μετόχων. Με βάση τις μεσοπρόθεσμες προοπτικές που περιγράφονται παρακάτω, ο Όμιλος στοχεύει σε ετήσια αύξηση 9-12% στα EBITDA μεταξύ 2023 και 2027.