Σύνταξη: tourismtoday.gr
Η Accor θα είναι η πρώτη αλυσίδα φιλοξενίας που θα υιοθετήσει μια καινοτόμο λύση της Cvent σε περισσότερα από 3.500 ακίνητα της σε όλο τον κόσμο.
Με στόχο την υψηλού επιπέδου εξυπηρέτηση στους πελάτες B2B. Το νέο ψηφιακό εργαλείο της Cvent επιτρέπει τώρα τη διαχείριση των RFP αναψυχής.
Για να προετοιμάσει τα ξενοδοχεία για την αναβίωση της τουριστικής βιομηχανίας. Η οποία θα ξεκινήσει με μια ταχύτερη ανάκαμψη πελατών αναψυχής και εσωτερικών ταξιδιών.
Η Accor θα αναπτύξει τη νέα λύση στα ακίνητα της, από τις 15 Απριλίου 2021.
Ποιο είναι το ολοκαίνουργιο προϊόν RFP αναψυχής
Το ολοκαίνουργιο προϊόν RFP αναψυχής της Cvent θα διευκολύνει την ολοκληρωμένη παρακολούθηση της δημιουργίας συμβολαίων αναψυχής.
Από την πραγματοποίηση ερωτήσεων σε ξενοδοχεία έως τις χρεώσεις σε CRS και PMS.
Όλες οι λεπτομέρειες της σύμβασης θα είναι διαθέσιμες στο εργαλείο CRM.
Υψηλό επίπεδο εξυπηρέτησης στους πελάτες της B2B
Αυτή η ενσωμάτωση θα παρέχει στα ξενοδοχεία και στις ομάδες πωλήσεων 360 ° όραμα της δραστηριότητας πωλήσεων. Προκειμένου να παρέχουν υψηλό επίπεδο εξυπηρέτησης στους πελάτες της B2B.
Η κυκλοφορία αυτής της νέας ψηφιακής λύσης θα αποτελέσει ανταγωνιστικό πλεονέκτημα. Επιτρέποντας στους διευθυντές ξενοδοχείων να προσβλέπουν στην ανάκαμψη με σιγουριά χάρη σε μια βελτιωμένη διαδικασία διερεύνησης B2B από την αρχή έως το τέλος.
Η κίνηση ακολουθεί την συνεχιζόμενη δέσμευση της Accor στους ξενοδοχειακούς εταίρους της, να τους βοηθήσουν να αυξήσουν τα έσοδα τους. Καθώς και το μερίδιο αγοράς τους χάρη στις προηγμένες λύσεις λογισμικού από συνεργάτες όπως η Cvent.