Η AEGEAN τιμήθηκε με το Fast Travel Gold Award από τη Διεθνή Ένωση Αερομεταφορών (IATA), για τις καινοτόμες και ευέλικτες λύσεις που προσφέρει για την απλούστευση και την επιτάχυνση της εμπειρίας των επιβατών.
Η AEGEAN γίνεται η 11η αεροπορική εταιρεία στην Ευρώπη που εξασφαλίζει τη χρυσή διάκριση.
Το πρόγραμμα Fast Travel της IATA (International Air Transport Association) ανταποκρίνεται στο αίτημα των επιβατών για περισσότερες επιλογές, ευκολία και αυτονομία μέσω επιλογών αυτοεξυπηρέτησης στις παρακάτω υπηρεσίες:
- τη διαδικασία self-check-in (που περιλαμβάνει τη διαδικασία αυτοματοποιημένου check-in)
- τη διαδικασία αυτοεξυπηρέτησης «bags ready-to-go» για τις αποσκευές
- τη διαδικασία ελέγχου εγγράφων
- τη διαδικασία αλλαγής κράτησης (flight re-booking)
- τη διαδικασία αυτοματοποιημένης επιβίβασης
- τη διαδικασία ανάκτησης αποσκευών.
Το όραμα του προγράμματος είναι, έως το έτος 2020, να παρέχεται στο 80% των επιβατών ανά τον κόσμο ένα ολοκληρωμένο φάσμα επιλογών self-service καθ’ όλα τα στάδια του ταξιδιού τους, με στόχο την περισσότερη άνεση και τη μείωση της αναμονής σε ουρές.
Σε ειδική εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε στα κεντρικά γραφεία της AEGEAN, ο Ground Operations Director της AEGEAN και της Olympic Air, Πάνος Νικολαΐδης, παρέλαβε το χρυσό βραβείο από τον Sergio Fernandez, Airport, Passenger, Cargo and Security Europe Director της IATA, σηματοδοτώντας τις προσπάθειες της AEGEAN να προσφέρει όλες τις επιλογές αυτοεξυπηρέτησης Fast Travel στους επιβάτες της.
Η AEGEAN εκπληρώνει και τις έξι απαιτήσεις του Προγράμματος Fast Travel της IATA, προσφέροντας στους επιβάτες που αναχωρούν από το Διεθνές Αεροδρόμιο της Αθήνας, το Διεθνές Αεροδρόμιο Heathrow του Λονδίνου και το Αεροδρόμιο της Φρανκφούρτης υπηρεσίες self-check-in (όλες τις επιλογές), self-rebooking (αλλαγής κράτησης), bag recovery (ανάκτησης αποσκευών), bags ready-to-go (διαδικασία αυτοεξυπηρέτησης για τη σήμανση και την τοποθέτηση των αποσκευών), αυτόματης σάρωσης στις πύλες επιβίβασης και automated documents check (αυτοματοποιημένου ελέγχου εγγράφων).
«Είμαστε αφοσιωμένοι στην υψηλή παροχή υπηρεσιών στους επιβάτες μας, βασιζόμενοι στις πιο σύγχρονες τεχνολογίες και προσθέτοντας παράλληλα αξία στη συνολική ταξιδιωτική τους εμπειρία.
Το βραβείο αυτό έρχεται δύο χρόνια μετά την απονομή του βραβείου “Green Fast Travel” στην AEGEAN, και αποδεικνύει τη συνεχή δέσμευση της εταιρείας μας στην βελτίωση της εμπειρίας των επιβατών», δήλωσε ο Πάνος Νικολαΐδης.
Από την πλευρά της IATA, ο κ. Fernandez δήλωσε:
«Σύμφωνα με έρευνες στο χώρο των αερομεταφορών, περισσότεροι από το 50% του συνόλου των επιβατών επιθυμούν τη μείωση των χρόνων αναμονής στην ταξιδιωτική τους εμπειρία, και περίπου το 75% των επιβατών ανά τον κόσμο επιθυμούν περισσότερες υπηρεσίες self-service.
Επομένως, είμαστε εξαιρετικά ευτυχείς που απονέμουμε αυτό το βραβείο στην AEGEAN. Δεν είναι πολλές οι αεροπορικές εταιρείες που έχουν μεταπηδήσει τόσο γρήγορα από την πράσινη στη χρυσή διάκριση, και είμαστε πεπεισμένοι ότι η AEGEAN θα καταγράψει ρεκόρ, κερδίζοντας πολύ σύντομα και την πλατινένια διάκριση Fast Travel της IATA»