Την 1η Μαρτίου 2017, η Air France βραβεύθηκε με το πρώτο βραβείο Εξυπηρέτησης Πελατών* στον κλάδο των μεταφορών για δεύτερη συνεχή χρονιά.
Η 13η αυτή διοργάνωση των βραβείων Customer Relations BearingPoint – Kantar TNS έλαβε χώρα στο γαλλικό Υπουργείο Οικονομικών με την παρουσία 25 μελών του προσωπικού της Air France που έλαβαν την διάκριση.
Το βραβείο αυτό αναγνωρίζει τις προσπάθειες των ομάδων της Air France να αναβαθμίσουν την εμπειρία των πελατών και να κάνουν την διαφορά με την φροντίδα τους προς εκείνους. Η βράβευση αυτή έρχεται να προστεθεί σε μια ακόμη που έλαβε η εταιρεία πρόσφατα, το βραβείο «Spirit of Service» από τον Γαλλικό Σύνδεσμο Εξυπηρέτησης Πελατών.
Με αφορμή αυτή την βράβευση, η Anne Rigail, Εκτελεστική Αντιπρόεδρος Εξυπηρέτησης Πελατών δήλωσε: «Είμαι εξαιρετικά περήφανη που παραλαμβάνω αυτό το βραβείο, το οποίο είναι αφιερωμένο σε όλο το προσωπικό της εταιρείας και που για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά απέδειξε την αφοσίωσή του στους πελάτες, παρέχοντάς τους υπηρεσίες προσαρμοσμένες στις ανάγκες τους καθόλη τη διάρκεια του ταξιδιού τους».