Σύνταξη tourismtoday.gr

Το Icons, η νέα κατηγορία με ακίνητα της Airbnb -για «εξαιρετικές εμπειρίες» και αξέχαστες διανυκτερεύσεις σε εντυπωσιακές τοποθεσίες- που κυκλοφόρησε τον Μάιο, πρόκειται να παρουσιαστεί παγκοσμίως.

Η Airbnb αποκάλυψε την επέκταση της επωνυμίας «πέρα από τα ταξιδιωτικά καταλύματα», επισημαίνοντας πως τα Icons «θα είναι κρίσιμα καθώς διευρύνουμε τις προσφορές μας τα επόμενα χρόνια».

Τα αποτελέσματα του δεύτερου τριμήνου είδαν τα καθαρά κέρδη να μειώνονται στα 555 εκατομμύρια δολάρια από 650 εκατομμύρια σε σχέση με την ίδια περίοδο πέρυσι, παρά τα αυξημένα 11% έσοδα στα 2,75 δις δολάρια.

Η εταιρεία με βραχυχρόνιες ενοικιάσεις είπε ότι συνεχίζει να οδηγεί την ανάπτυξη επενδύοντας σε αγορές που δεν έχουν διεισδύσει.

«Αξιοποιούμε το εγχειρίδιο της παγκόσμιας επέκτασης μας, το οποίο περιλαμβάνει μια πιο τοπική προσέγγιση προϊόντων και μάρκετινγκ. Θα συνεχίσουμε να επενδύουμε σε λιγότερο ώριμες αγορές κατά τη διάρκεια του 2024 και μετά», ανακοίνωσε σχετικά.

Δεσμεύτηκε επίσης να κάνει την προσφορά «πιο αξιόπιστη, οικονομικά προσιτή και μια συνολικά καλύτερη υπηρεσία για τους οικοδεσπότες και τους επισκέπτες».

Η αμερικανική πλατφόρμα κοινής χρήσης σπιτιού ξεπέρασε τα οκτώ εκατομμύρια ενεργές καταχωρίσεις το τελευταίο τρίμηνο «καθοδηγούμενη από τη συνεχή ανάπτυξη σε όλες τις περιοχές και τους τύπους αγορών».
Και δεσμεύεται πως «δεν αυξάνουμε απλώς την προσφορά, αλλά διασφαλίζουμε ότι είναι υψηλής ποιότητας».

Όπως υπογράμμισε ο Brian Chesky, συνιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος «είχαμε άλλο ένα δυνατό τρίμηνο στην Airbnb, κλείνοντας το δεύτερο τρίμηνο με πάνω από 1 δις δολάρια σε ελεύθερες ταμειακές ροές και πάνω από 8 εκατομμύρια καταχωρήσεις παγκοσμίως».