Ως πλατφόρμα που συνεισφέρει έως και 43,7 δισεκατομμύρια THB στο Ακαθάριστο Εγχώριο Προϊόν (ΑΕγχΠ) της χώρας της Ταϊλάνδης και υποστηρίζοντας 113.300 τοπικές θέσεις εργασίας το 2019, η Airbnb θα μπορούσε να διαδραματίσει «κρίσιμο ρόλο» καθώς η τουριστική βιομηχανία προετοιμάζεται για ανάκαμψη, σύμφωνα με μια έκθεση ορόσημο που κυκλοφόρησε η Oxford Economics .

Η έκθεση Economic Impact of Airbnb in Thailand διερεύνησε τις συνολικές οικονομικές επιπτώσεις της Airbnb σε εθνικό επίπεδο μεταξύ 2015 και 2019, επισημαίνοντας πώς τα τοπικά, αυθεντικά ταξίδια της Airbnb χρησιμεύουν ως πολύτιμο εργαλείο για να βοηθήσουν τον τουρισμό να ανακάμψει και να γίνει πιο ανθεκτικός.

Τα βραχυπρόθεσμα ενοίκια οδηγούν τις οικονομικές ευκαιρίες και την ανάπτυξη.

Η έκθεση διαπίστωσε ότι πριν από τον COVID-19, η Airbnb είχε γίνει βασικός πυλώνας της τουριστικής βιομηχανίας της Ταϊλάνδης, οδηγώντας οικονομικές επιπτώσεις και δημιουργώντας ευκαιρίες για οικογένειες, μικρές επιχειρήσεις και κοινότητες που επωφελούνται από βραχυπρόθεσμες ενοικιάσεις.

Η έκθεση υπογράμμισε επίσης τον θετικό αντίκτυπο των δαπανών επισκεπτών της Airbnb στις τοπικές κοινότητες καθώς η Airbnb διαδίδει τα οφέλη του τουρισμού.

Μεταξύ 2015 και 2019, οι επισκέπτες της Airbnb ξόδεψαν συνολικά 150 δισεκατομμύρια THB στην Ταϊλάνδη, αυξάνοντας με ετήσιο ρυθμό 54,8%.

Το 2019, οι επισκέπτες της Airbnb ξόδεψαν πάνω από 19,6 δισεκατομμύρια THB σε τοπικά εστιατόρια και καταστήματα και για κάθε 1.000 THB που δαπανήθηκε για το Airbnb, ένα επιπλέον THB420 δαπανήθηκε με τοπικές επιχειρήσεις.

Εγχώριες και διεθνείς τάσεις ταξιδιού

Σε 99.000 καταχωρίσεις, η Airbnb καλωσόρισε 2,5 εκατομμύρια επισκέπτες στην Ταϊλάνδη το 2019, αύξηση 27% σε ετήσια βάση και σχεδόν 8 φορές αύξηση από το 2015. Δείχνοντας όρεξη για ποικίλες επιλογές διαμονής από τους ταξιδιώτες, η μέση δαπάνη ανά ταξίδι ήταν Αντίστοιχα THB20.376 και THB18.076 για διεθνείς και εσωτερικούς επισκέπτες.

Με τις χώρες της APAC να κυριαρχούν στα παγκόσμια ταξίδια, η μεγαλύτερη εισερχόμενη αγορά της Airbnb για την Ταϊλάνδη το 2019 ήταν η ηπειρωτική Κίνα με μερίδιο αγοράς 38%, ακολουθούμενη από τις Ηνωμένες Πολιτείες (11%), το Χονγκ Κονγκ SAR (5%), τη Νότια Κορέα (4%) και Σιγκαπούρη (4%).

Σε όλη την Ασία-Ειρηνικό (APAC), η οικονομική συμβολή της Airbnb αυξήθηκε ταχύτερα από τον ευρύτερο τουρισμό, καθώς υποστήριξε συνολική συνεισφορά 703,7 δισεκατομμυρίων THB στο ΑΕΠ της περιοχής το 2019.

Η πλατφόρμα διαδραμάτισε επίσης βασικό ρόλο στην προώθηση της ανάπτυξης των οικονομικών ευκαιριών σε ολόκληρη την περιοχή, υποστηρίζοντας συνολικά 925.600 θέσεις εργασίας στην APAC ή 1% της συνολικής απασχόλησης στον τομέα του τουρισμού APAC.