Θετικό αντίκτυπο στα εστιατόρια των μεγαλύτερων πόλεων στον κόσμο φαίνεται να έχει η Airbnb, σύμφωνα με μελέτη που δημοσίευσε και η οποία εστιάζεται σε 44 πόλεις παγκοσμίως, υποστηρίζοντας ότι οι πελάτες της Airbnb έφεραν 6,5 δις. δολάρια στα εστιατόρια παγκοσμίως τους τελευταίους 12 μήνες.

Παράλληλα, στις 10 ευρωπαϊκές πόλεις που ερευνώνται στη μελέτη, συμπεριλαμβανομένου του Λονδίνου, Παρίσι, Βερολίνου και Βαρκελώνης, οι επισκέπτες ξόδεψαν πάνω από 2,5 δις. ευρώ, 700 εκατ. ευρώ περισσότερα από τους προηγούμενους 12 μήνες.

Μόνο στο Λονδίνο, οι επισκέπτες έχουν ξοδέψει 522 εκατ. λίρες σε τοπικά εστιατόρια από τον Σεπτέμβριο του 2016, αυξημένα κατά 79 εκατ. λίρες σε σχέση με την προηγούμενη περίοδο.

Ο James McClure, γενικός διευθυντής Βόρειας Ευρώπης, δήλωσε: “Γνωρίζαμε πάντα ότι οι επισκέπτες που χρησιμοποιούν την Airbnb για να ταξιδέψουν δεν αναζητούν να ζήσουν ως ντόπιοι μόνο μέσα από τα σπίτια που μένουν, αλλά και στις δραστηριότητες που κάνουν και στους χώρους όπου τρώνε.

“Οι τοπικές επιχειρήσεις κερδίζουν τεράστια ώθηση στα ποσά που οι επισκέπτες της Airbnb δαπανούν όποτε βρίσκονται στην πόλη, με το Λονδίνο να βρίσκεται στην κορυφή στις δαπάνες για εστιατόρια από όλες τις ευρωπαϊκές πόλεις που αναφέρονται στην παρούσα έκθεση”.

Σύμφωνα με την Airbnb, οι πελάτες της ξοδεύουν κατά μέσο όρο $ 40- $ 100 ανά διανυκτέρευση σε εστιατόρια. Σχεδόν το ήμισυ (43%) αυτών των δαπανών βρίσκεται στη γειτονιά όπου μένουν.

Η έκθεση έρχεται σε συνέχεις της ανακοίνωσης της Airbnb για τη συνεργασία  στις ΗΠΑ με την πλατφόρμα κράτησης εστιατορίων Resy, όπου οι επισκέπτες μπορούν να κλείσουν εστιατόρια απευθείας μέσω της εφαρμογής και της ιστοσελίδας της Airbnb.

Υπογραμμίζεται ότι η υπηρεσία διατίθεται σε 16 πόλεις, όπως η Νέα Υόρκη, το Λος Άντζελες, το Σαν Φρανσίσκο και το Μαϊάμι.