Η AirHelp Παρουσιάζει την Πρώτη AirHelp Score Κατάταξη των καλύτερων αεροδρομίων και αεροπορικών εταιρειών παγκοσμίως:
• Η Σιγκαπούρη ανακηρύχθηκε στην 1η θέση ανάμεσα σε αεροπορικές εταιρείες και αεροδρόμια παγκοσμίως για την ποιότητα και την εξυπηρέτηση, την αντιμετώπιση αιτημάτων, την τυπικότητα και το αίσθημα των καταναλωτών
• Σε πολύ καλές θέσεις η Olympic Air και το Ελ. Βενιζέλος
Η AirHelp, η εταιρεία που βοηθά τους ταξιδιώτες να διεκδικήσουν τα νόμιμα δικαιώματά τους με επενδυτή την Y Combinator, ανακοίνωσε σήμερα την AirHelp Score κατάταξη των αεροπορικών εταιρειών για την άνοιξη του 2017 και την εναρκτήρια βαθμολογία για τα αεροδρόμια. Η αεροπορική εταιρεία Singapore Airlines που εδρεύει στη Σιγκαπούρη και το αεροδρόμιο Singapore Changi Airport διεκδικούν τις πρώτες θέσεις ανάμεσα στις αεροπορικές και τα αεροδρόμια, αντίστοιχα, στην πέμπτη αξιολόγηση AirHelp Score από τότε που η εταιρεία ξεκίνησε τις αξιολογήσεις το 2015. Το AirHelp Score αποτελεί την πιο κατανοητή και έγκυρη αξιολόγηση των αεροπορικών εταιρειών και αεροδρομίων, βαθμολογώντας τα σύμφωνα με την ποιότητα και την εξυπηρέτηση, τις έγκαιρες επιδόσεις, την επεξεργασία αιτημάτων και την απήχηση μέσω των κοινωνικών τους δικτύων.
Εκθρονίζοντας την Qatar Airways, η οποία κατείχε την πρώτη θέση ανάμεσα στις αεροπορικές εταιρείες το 2016, οι σημαντικές βελτιώσεις της Singapore Airlines στις επιδόσεις και στην αντιμετώπιση των αιτημάτων, οδήγησαν την Ασιατική εταιρεία στην κορυφή ανάμεσα σε 87 αεροπορικές για πρώτη φορά. Οι UAE’s Etihad Airways, Qatar Airways, Austrian Airlines και Canada’s Air Transit συγκαταλέγονται στις πρώτες πέντε. Ανάμεσα σε εκείνες που εδρεύουν στις ΗΠΑ, η United Airlines έφτασε στην 29η θέση, ακολουθούμενη από την American Airlines στην 33η θέση και από την Delta στην 45η θέση. Η ελληνική Olympic Air είναι στην θέση 39 με βαθμό 7.46 στα 10. Κατώτερα στην κατάταξη βρίσκονται η Γερμανική Air Berlin και η Ισπανική IBERIA, καθώς και η Altalia. Επίσης η Olympic Air κατέχει και το πιο συχνό δρομολόγιο που εκτελείται ανά την Ελλάδα, το οποίο είναι Αθήνα-Θεσσαλονίκη. Το ίδιο δρομολόγιο είναι στην θέση νούμερο 61 παγκοσμίως!
Στο πλαίσιο της πρώτης αξιολόγησης των αεροδρομίων, η AirHelp βαθμολόγησε 76 αεροδρόμια παγκοσμίως για τρεις μήνες, μελετώντας την ποιότητα και εξυπηρέτηση, την τυπικότητα και την ανάλυση πάνω από 130,000 tweets ως προς το συναίσθημα που εκπέμπουν. Έτσι, τα πέντε καλύτερα μετά από το Changi (SIN) κατά σειρά αξιολόγησης είναι: το Munich International Airport (MUC), το Hong Kong International Airport (HKG), το Copenhagen Kastrup Airport (CPH), και το Helsinki-Vantaa Airport (HEL). Το Cincinnati/Northern Ketucky Airport (CVG) αποτελεί το μόνο αεροδρόμιο με έδρα στις ΗΠΑ που ανήκει στην πρώτη δεκάδα και βρίσκεται στην 6η θέση. Κάποια άλλα αεροδρόμια των ΗΠΑ που βρίσκονται στο top 50 παγκοσμίως είναι το San Fransisco International Airport (SFO) στη #19, το Seattle-Tacoma International Airport (SEA) στη #39 και το Miami International Airport (MIA) στη #44.
Το Ελ. Βενιζέλος (ΑΤΗ), το κυριότερο αεροδρόμιο της χώρας, βρίσκεται στην θέση #27 πράγμα που σημαίνει ότι βαθμολογείται καλύτερα από το Charles de Gaulle του Παρισιού και επίσης από το αεροδρόμιο του Μιλάνου #30. Σημειώνει μάλιστα από τις καλύτερες επιδόσεις, με βαθμό 9.1, στην ακρίβεια χρόνου στις απογειώσεις και αφίξεις. Γενικά είναι μια συνολική επιτυχία, αν σκεφτεί κανείς ότι συγκρίνεται με μεγάλους προορισμούς σε όλο τον κόσμο, καθώς και τις αυξημένες απαιτήσεων λόγω της ολοένα αυξανόμενης κίνησης σε πτήσεις.
Εδώ η λίστα:
10 χειρότερα αεροδρόμια
-Κουβέιτ – 5.02
-Λονδίνο Γκάτγιουκ – 5.38
-Μάντσεστερ – 5.43
-New Jersey – 5.92
– Εδιμβούργο – 6.1
-Μουμπάι – 6.21
-Ντουβάι – 6.24
-Μπανκόνγκ -6.3
-Δελχί- 6.31
-Λος Άντζελες – 6.38
10 καλύτερα αεροδρόμια
1. Σιγκαπούρη – 9.07
2. Μόναχο – 8.66
3. Χονκ Κονγκ – 8.42
4. Κοπενχάγη – 8.04
5. Ελσίνκι – 8.03
6. Κεντάκι – 7.94
7. Μπαρτσελόνα – 7.90
8. Μαδρίτη – 7.81
9. Όκλαντ – 7.8
10. Φρανκφούρτη – 7.76
«Καθώς η αγορά γίνεται ολοένα και πιο κορεσμένη, οι νικητές στην κούρσα των αεροπορικών ταξιδιών θα είναι εταιρείες που εκπληρώνουν τις υποσχέσεις τους τόσο στο έδαφος, όσο και κατά τη διάρκεια αλλά και μετά την ολοκλήρωση της πτήσης. Οι καταναλωτές περισσότερο από ποτέ επιζητούν ποιοτική εξυπηρέτηση, και συγχαίρουμε τη Singapore Airlines και το Changi Airport που έθεσαν στη βιομηχανία τα πρότυπα για τη σωστή εξυπηρέτηση του καταναλωτή», δήλωσε ο CEO και co-founder της AirHelp, Henrik Zillmer.
Σχετικά με την AirHelp
Η AirHelp είναι μια νεοσύστατη εταιρεία με επενδυτή την Y Combinator, που βοηθά
τους ταξιδιώτες να διεκδικουν αποζημιώσεις μετά από καθυστερήσεις, ακυρώσεις ή overbookings πτήσεων. Από την ίδρυσή της το2013, η εταιρεία έχει διαχειριστεί εκατομμύρια υποθέσει, βοηθώνταςέως σήμερα περισσότερους από τρία εκατομμύρια επιβάτες παγκοσμίως.
Η εταιρεία έκλεισε τον Αύγουστο του 2016 ένα γύρο $12 εκατομμυρίων, με επικεφαλής τους Khosla Ventures, Evan Williams, Naval Ravikant, Jimmy Maymann, U-Start και Galvanize Ventures. Με έδρα στη Νέα Υόρκη, NY, η AirHelp έχει παρουσία σε 30 χώρες, εξυπηρετεί σε 15 γλώσσες και έχει ανθρώπινο δυναμικό πάνω από 500 υπαλλήλους παγκοσμίως. Για περισσότερες πληροφορίες επισκεφτείτε www.airhelp.com.