Η Amadeus, ο κορυφαίος τεχνολογικός συνεργάτης της ταξιδιωτικής και τουριστικής βιομηχανίας, ανακοίνωσε πως προχώρησε στην εξαγορά της Γερμανικής airconomy, μιας εταιρείας στρατηγικής συμβουλευτικής, η οποία παρέχει ακριβή και ολοκληρωμένα δεδομένα σχετικά με την ζήτηση επιβατών.  

“Οι εταιρείες βασίζονται ολοένα και περισσότερο σε “σκληρά” δεδομένα (hard data) για να πραγματοποιήσουν επιχειρηματικές αποφάσεις, αλλά στην ταξιδιωτική βιομηχανία, ο πολλαπλασιασμός των καναλιών κρατήσεων κάνει ακόμη δυσκολότερη τη δυνατότητα ανάδειξης ολοκληρωμένης εικόνας από μια φαινομενικά απλή ερώτηση όπως “πόσοι άνθρωποι θέλουν να πετάξουν μεταξύ του Α και του Β και πόσα θέλουν να ξοδέψουν;” σχολιάζει ο κ. David Doctor, Διευθυντής του Τμήματος Distribution Μάρκετινγκ στην Amadeus. “Αυτό είναι το ερώτημα στο οποίο η airconomy θα μας βοηθήσει να δώσουμε απάντηση.”

Πέρυσι, η Amadeus παρουσίασε, σε συνεργασία με την airconomy το Total Demand, ένα εργαλείο business intelligence το οποίο προσφέρει λεπτομερείς δείκτες απόδοσης για την ζήτηση επιβατών, ούτως ώστε να συμβάλλει στην καταγραφή των δυνατών σημείων και των αδυναμιών των δικτύων. Το Total Demand είναι σε θέση, για παράδειγμα, να βοηθήσει τις αεροπορικές εταιρείες να σχεδιάσουν και να αναπτύξουν δίκτυα που ανταποκρίνονται στις πραγματικές ανάγκες και τη συμπεριφορά των επιβατών, να μεγιστοποιήσουν την κερδοφορία σε υπάρχοντα δρομολόγια, καθώς επίσης και να συμβάλλουν στην ανάπτυξη νέων.

Η ανάλυση από την airconomy προσφέρει εξειδικευμένα δεδομένα ζήτησης για κάθε πόλη-ζεύγος στον κόσμο, όπως για παράδειγμα πόσοι επιβάτες πραγματοποιούν κρατήσεις για συγκεκριμένα δρομολόγια, τις λεπτομέρειες του δρομολογίου και την αεροπορική εταιρεία. Βάσει της προηγμένης υπολογιστικής νοημοσύνης, οι πηγές των υπολογισμών της airconomy περιλαμβάνουν αεροπορικές εταιρείες χαμηλού κόστους, τις απευθείας πωλήσεις των αεροπορικών εταιρειών, καθώς επίσης και το GDS κανάλι διανομής.   

Μετά την εξαγορά της η airconomy θα λειτουργεί ως ξεχωριστός επιχειρηματικός τομέας για την ανάπτυξη ιδεών για νέα προϊόντα market intelligence, ενώ η Amadeus πρόκειται να εμπορευματοποιήσει τα νέα προϊόντα και να αναλάβει τις διαδικασίες διαχείρισης προϊόντων.