
Η Amazon αποτελεί το πιο πολύτιμο brand στον κόσμο με αξία που αγγίζει τα 315,5 δισ. δολάρια, αφήνοντας πίσω της τη Google και την Apple, σύμφωνα με κατάταξη εταιρειών παγκοσμίως.
Η Αpple ακολουθεί στη δεύτερη θέση καθώς αποτιμάται στα 309,5 δισ. δολ., με την Google να έρχεται τρίτη με αξία ελαφρώς χαμηλότερη και συγκεκριμένα στα 309 δισ. δολ., σύμφωνα με την κατάταξη BrandZ Top 100 Most Valuable Global Brand για το 2019, με βάση τα στοιχεία που συνέλεξε η εταιρεία ερευνών Kantar.
Η Google και η Apple εναλλάσσονταν τα τελευταία 12 χρόνια στην πρώτη θέση της λίστας. Το 2018 κορυφαία είχε ανακηρυχθεί η Google.