![gvb6jcswwaahdhk_252863_470208_type13262](https://www.tourismtoday.gr/wp-content/uploads/2025/02/gvb6jcswwaahdhk_252863_470208_type13262-696x397.jpg)
Οι δαπάνες των νοικοκυριών για αθλητικά θεάματα έφτασαν πέρυσι στο υψηλότερο επίπεδο όλων των εποχών.
Σύμφωνα με τα δεδομένα της μελέτης Bank of America Market Landscape Insights 2024, οι καταναλωτές ξοδεύουν κατά μέσο όρο 1.122 δολάρια ετησίως στον αθλητισμό, καλύπτοντας τα πάντα, από αθλητικό εξοπλισμό έως την παρακολούθηση αγώνων.
Η αφοσίωση των φιλάθλων σε ζωντανές εκδηλώσεις ενισχύει τις τοπικές οικονομίες.
Διαπιστώσαμε ότι το Super Bowl LVIII στο Λας Βέγκας πέρυσι οδήγησε σε αύξηση 8% των μέσων δαπανών λιανικής πώλησης των επισκεπτών σε σύγκριση με το υπόλοιπο του μήνα.
Παράλληλα, οι φίλαθλοι –ιδιαίτερα οι νεότερες γενιές– στρέφονται όλο και περισσότερο στις streaming υπηρεσίες, με τον αριθμό των νοικοκυριών που πληρώνουν για streaming να αυξάνεται κατά 3,5% σε ετήσια βάση το 2024, από 2,7% το 2023.
Στο μέλλον, μια σειρά από μεγάλα αθλητικά γεγονότα, όπως το Super Bowl LIX και το Παγκόσμιο Κύπελλο FIFA 2026, αναμένεται να ενισχύσουν περαιτέρω τη ζήτηση.
Επιπλέον, το αυξανόμενο ενδιαφέρον για τον γυναικείο αθλητισμό σε συνδυασμό με την ανοδική τάση των διακριτικών δαπανών των γυναικών θα μπορούσε να τις καταστήσει βασικούς παράγοντες στον αθλητικό τομέα τα επόμενα χρόνια.