Αεροπορικές εταιρείες, αλυσίδες ξενοδοχείων και ταξιδιωτικά γραφεία επωφελήθηκαν από τη Black Friday στις 24 Νοεμβρίου αλλά και τις επόμενες μέρες, προκειμένου να προσφέρουν εξαιρετικές εκπτώσεις.

Η «Μαύρη Παρασκευή» είναι μια μακρόχρονη παράδοση που προέρχεται από τις Ηνωμένες Πολιτείες και έχει πλέον εγκατασταθεί σε πολλές ευρωπαϊκές χώρες. Συνήθως γιορτάζεται την τελευταία Παρασκευή του Νοεμβρίου, ως αφετηρία για τις πωλήσεις των Χριστουγέννων.

Η φημισμένη Μαύρη Παρασκευή έχει επηρεάσει έντονα τον ευρωπαϊκό τουρισμό. Πολλοί προσπαθούν να επωφεληθούν από την ειδική ημέρα εκπτώσεων την οποία χρησιμοποιούν ως εργαλείο μάρκετινγκ για να αυξήσουν τον όγκο των πωλήσεών τους στις διακοπές των Χριστουγέννων. Μάλιστα, μερικές από τις επιχειρήσεις τη συνδέουν ακόμη και με την επόμενη Δευτέρα, επίσης γνωστή ως Cyber ​​Δευτέρα, η οποία είναι επίσης μια ημέρα μεγάλων προσφορών στο διαδίκτυο.

Εκπτώσεις στα ξενοδοχεία

Οι κύριες ξενοδοχειακές αλυσίδες ήταν μεταξύ των πρώτων εταιριών που ξεκίνησαν τις αποκλειστικές προσφορές στο πλαίσιο της Black Friday.

Πιο αναλυτικά, η Meliá Hotels International γιορτάζει τη Μαύρη Παρασκευή φέτος, καθιστώντας την πρώτη παγκόσμια αλυσίδα ξενοδοχείων που προωθεί τη διαμονή σε ξενοδοχείο ως εμπειρία μέσω της Amazon.es. Για το λόγο αυτό έχει βάλει σημαντικές εκπτώσεις τόσο στο Amazon.es, όσο και μέσω της Prime Now, της υπηρεσίας ταχείας παράδοσης.

Τα ξενοδοχεία Vincci προσέφεραν έκπτωση 15% την ίδια μέρα για όλους όσους έκλεισαν τη διαμονή τους μέσω της ιστοσελίδας τους. Επιπλέον, στις 23 Νοεμβρίου, πραγματοποίησαν ειδική πώληση με έκπτωση 15% μόνο για εγγεγραμμένους χρήστες ή όσους υπέγραψαν εκείνη την ημέρα.

Από την πλευρά της, τα Sercotel Hotels, τα οποία διαθέτουν 176 ξενοδοχεία στην Ισπανία, την Ανδόρα, την Ιταλία και την Πορτογαλία, γιόρτασαν τη Μαύρη Παρασκευή μέχρι τη Δευτέρα, προσφέροντας εκπτώσεις έως και 50% στις περισσότερες εγκαταστάσεις τους, με την παροχή ενός κωδικπ’θ προσφοράς που μπορεί να εξαργυρωθεί στην ιστοσελίδα τους .

Φθηνότερες πτήσεις

Και οι αεροπορικές εταιρείες πήραν μέρος σε αυτό το πάρτι προσφορών ενώ μερικές επιμήκυναν για αρκετές ημέρες τις προσφορές. Συγκεκριμένα, η Iberia Express, η Air France-KLM, η Ryanair ή η Easyjet έχουν ήδη κυκλοφορήσει τις προσφορές τους.

Η Iberia εντάχθηκε στο θεσμό της Black Friday με μια πρωτότυπη εκστρατεία στην οποία κάλεσε τους πελάτες να απολαύσουν τη γιορτή της Μαύρης Παρασκευής μέσω μιας ταξιδιωτικής εμπειρία, σύμφωνα με την οποία ο ταξιδιώτης θα μπορούσε να κλείσει θέση σε εσωτερικές πτήσεις από 25 ευρώ ανά ταξίδι, στην Ευρώπη από 29 ευρώ ή στην Αμερική από 225 ευρώ ανά ταξίδι. Επιπλέον, η αεροπορική εταιρεία προσέφερε τη δυνατότητα κράτησης πτήσεων με διανυκτερεύσεις σε ξενοδοχεία σε μειωμένες τιμές.

Από την πλευρά της, η Iberia Express, η θυγατρική χαμηλού κόστους της Iberia, προσέφερε ιστορικές εκπτώσεις με ποσοστό έως και 50% στα εισιτήριά τους, ξεκινώντας από μόλις 20 ευρώ ανά ταξίδι στην Ευρώπη ή 17 ευρώ γύρω από την Ιβηρική Χερσόνησο.

Ενώ η Air France-KLM προσέφερε 40 προορισμούς, από τις 24 έως τις 27 Νοεμβρίου, με έκπτωση έως και 40% για ταξίδια σε όλο το δίκτυο αεροπορικών εταιρειών, λαμβάνοντας μέρος στη Μαύρη Παρασκευή για έβδομη συνεχή χρονιά.

Άλλες εταιρείες, όπως η ιρλανδική Ryanair, γιορτάζουν ένα πλήρες Cyberweek φέτος. Την περασμένη εβδομάδα ξεκίνησαν μια μαζική προώθηση των Χριστουγέννων, με εκπτώσεις έως και 15% στις 500.000 θέσεις για ταξίδια το Δεκέμβριο.

Επίσης, η Easyjet πώλησε 70.000 θέσεις με τιμές μεταξύ 15 και 25 ευρώ για να ταξιδέψει κανείς στην Ευρώπη και οι θέσεις είναι διαθέσιμες για πτήσεις μεταξύ 28 Νοεμβρίου 2017 και 2 Σεπτεμβρίου 2018.

Προσφορές στις πλατφόρμες ηλεκτρονικών κρατήσεων

Μία από τις πρώτες πλατφόρμες που εντάχθηκαν στο φεστιβάλ αγορών της Μαύρης Παρασκευής ήταν η eDreams, η οποία προσφέρει εκπτώσεις στις πτήσεις και τα πακέτα πτήσεων καθώς και τα ξενοδοχεία, για ταξίδια με περισσότερες από 450 αεροπορικές εταιρείες και 40.000 προορισμούς σε όλο τον κόσμο για 24 ώρες την Παρασκευή και τη Δευτέρα.

Όσον αφορά τα μεγάλα δίκτυα, η Viajes El Corte Ingles, όπως και τα πολυκαταστήματα της μητρικής τους εταιρείας, προσέφερε επίσης εκπτώσεις την περασμένη Παρασκευή. Παράλληλα, δήλωσαν στην ιστοσελίδα τους ότι οι μειώσεις θα αφορούν στις πτήσεις, καθώς και στις κρατήσεις σε εθνικά και διεθνή καταλύματα, στις κρουαζιέρες και στα ταξίδια στην Καραϊβική.

Η Destinia κυκλοφόρησε επίσης την εκστρατεία αποκλειστικών προσφορών τους και προσέφερε προσφορές και εκπτώσεις φέτος έως και 10%. Επιπλέον, η εκστρατεία ξεκίνησε την Παρασκευή 24 Νοεμβρίου και έμεινε μέχρι τη Δευτέρα 27 Νοεμβρίου.

Εστιατόρια και αναψυχή

Τέλος μεγάλες ήταν οι προσφορές στα εστιατόρια και τα είδη αναψυχής. Η πλατφόρμα αγοράς εισιτηρίων entradas.com προσφέρει εκπτώσεις έως και 50% σε θέατρα, αίθουσες συναυλιών και άλλους πολιτιστικούς χώρους. Για τέσσερις ημέρες, τα εισιτήρια θα μπορούσαν να αγοραστούν σε μειωμένες τιμές, ανεξάρτητα από την ημέρα της εκδήλωσης.

Από την πλευρά της, η εφαρμογή εστιατορίων ElTenedor πρόσφερε εκπτώσεις έως και 50% κατά τη διάρκεια της μαύρης Παρασκευής και επίσης από τις 25 έως τις 26 Νοεμβρίου καθώς και για τις κρατήσεις που θα πραγματοποιούνταν μέσω της εφαρμογής της οι χρήστες θα μπορούσαν να πάρουν διπλάσιους πόντους ανταμοιβής χρησιμοποιώντας τον κωδικό BlachFriday17.