Η Blue Air επέκτεινε τη συνεργασία της με τη Navitaire. Σύμφωνα με τους όρους της συμφωνίας, η Blue Air θα συνεχίσει να χρησιμοποιεί την πλατφόρμα ψηφιακών κρατήσεων της Navitaire’s New Skies ως το σύστημα εξυπηρέτησης επιβατών (PSS) και θα προσθέσει τη βελτιστοποίηση των τιμών της Navitaire και τις λύσεις GoNow για την ημέρα αναχώρησης.

Η Blue Air σχεδιάζει να επεκτείνει τη χρήση των λύσεων της Navitaire για να προσφέρει την καλύτερη δυνατή εμπειρία πελάτη στην κατηγορία και να βελτιώσει τις δυνατότητες εξατομίκευσης, προηγμένης λιανικής πώλησης, δεδομένων και ψηφιακών πλατφορμών.

Το New Skies επιτρέπει στην Blue Air να προσφέρει μια απρόσκοπτη, πολυκάναλη, ψηφιακή εμπειρία πελάτη που καθιστά εύκολη την κράτηση πτήσεων και βοηθητικών υπηρεσιών καθ ‘όλη τη διάρκεια των ταξιδιών των πελατών της.

Η αεροπορική εταιρεία φαίνεται επίσης να προσφέρει βελτιωμένη ταξιδιωτική εμπειρία στο αεροδρόμιο με την εφαρμογή διαισθητικού πράκτορα του συστήματος GoNow της ημέρας αναχώρησης Navitaire, ενσωματωμένη με εργαλεία αυτοεξυπηρέτησης πελατών, για γρήγορη και εύκολη εξυπηρέτηση των επιβατών. Όπως συμβαίνει με όλες τις λύσεις Navitaire, το New Skies και το GoNow είναι καλά ενσωματωμένα.

Η Blue Air θα επωφεληθεί επίσης από τη βοηθητική λύση βελτιστοποίησης τιμολογίων της Navitaire που υποστηρίζεται από μηχανική εκμάθηση για να βοηθήσει στην προσαρμογή της εξατομίκευσης, τη βελτιστοποίηση των πωλήσεων και την ενίσχυση της επικουρικής πρόσληψης εσόδων. Και καθώς η Blue Air κάνει τα επόμενα βήματα στην ψηφιακή της πορεία για να γίνει μια πιο αεροπορική εταιρεία που βασίζεται σε δεδομένα, τα πλούσια δεδομένα σε πραγματικό χρόνο της Navitaire είναι εύκολα προσβάσιμα σε όλες τις ολοκληρωμένες πλατφόρμες της Navitaire