Η πλατφόρμα κρατήσεων Booking.com βάζει «στοπ» στα ξενοδοχεία της Αμερικής, τα οποία υπερχρεώνουν τους πελάτες τους, παίρνοντας τους μέρος του ποσού που χρεώσανε στον πελάτη.

Η Booking.com έχει ξεκινήσει ήδη να ενημέρωνει τους πελάτες της για αυτή τη νέα πολιτική, η οποία πρόκειται να ξεκινήσει τον Ιούνιο.

Σύμφωνα με την επίσημη ιστοσελίδα, η πλατφόρμα κρατήσεων προσφέρει τα δωμάτια των ξενοδοχείων, όταν εκείνα είναι διαθέσιμα, σε καλύτερη τιμή, για να κλείσουν από τους δυνάμει ταξιδιώτες. Όταν όμως τα ξενοδοχεία προσθέτουν επιπλέον χρεώσεις στην τιμή που έχει κλείσει από τη Booking.com, είναι σαν να θέτουν σε αχρηστία τη λειτουργία της.

Τα επιπλέον τέλη που χρεώνονται στους πελάτες των ξενοδοχείων για χρήση υπηρεσιών όπως είναι η πισίνα, το σπα, το γυμναστήριο και άλλα, φυσικά δεν αναφέρονται πουθενά και απλά καταγράφονται στον τελικό λογαριασμό, αφήνωντας πολλές φορές τους πελάτες έκπληκτους με το κόστος.

Η Booking έχει σκοπό να βάλει τέλος σε αυτή την πρακτική, καλώντας και άλλες πλατφόρμες να ακολουθήσουν το παράδειγμά της, αν και προς το παρόν υπάρχει ο φόβος πως πολλά ξενοδοχεία θα φύγουν από την πλατφόρμα κρατήσεων για να στραφούν σε ανταγωνιστές, διατηρώντας τα επιπλέον τέλη.

Αξίζει να σημειωθεί όμως, πως σύμφωνα με εκπρόσωπο των Αμερικανικών Ξενοδοχείων, η Ομοσπονδιακή Ένωση Εμπορίου είναι ενήμερη για τις χρεώσεις και οι ξενοδόχοι είναι υπόχρεοι να ενημερώνουν τους πελάτες τους για τη χρέωση πρωτού εκείνοι κλείσουν τη διαμονή τους.