Η Booking Holdings κέρδισε την δίκη με τις αρχές εμπορικών σημάτων στο Ανώτατο Δικαστήριο των ΗΠΑ και αναγνωρίστηκε και επίσημα το όνομα της “Booking.com”.

Το όνομα της είχε απορριφθεί ως εμπορικό σήμα από το Γραφείο Διπλωμάτων Ευρεσιτεχνίας και Εμπορικών Σημάτων των ΗΠΑ, με τον ισχυρισμό ότι ο όρος ήταν «γενικός για τις εν λόγω υπηρεσίες και ως εκ τούτου δεν είναι καταχωρίσιμος» λόγω του ότι η «Κράτηση» είναι γενική λέξη.

Το δικαστήριο αποφάσισε υπέρ της Booking Holdings και το “Booking.com” μπορεί πλέον να καταχωρηθεί ως εμπορικό σήμα.
Έκρινε ότι οι καταναλωτές κατανοούν ότι το Booking.com αναφέρεται σε μια συγκεκριμένη εταιρεία και όχι σε διαδικτυακές υπηρεσίες κρατήσεων ξενοδοχείων γενικά.

Η απόφαση ανοίγει την πόρτα για άλλες μάρκες με “γενικά” ονόματα να υποβάλουν αίτηση για εμπορικό σήμα.

Η υπόθεση είναι επίσης αξιοσημείωτη και για έναν άλλο λόγο. Ήταν η πρώτη υπόθεση του Ανωτάτου Δικαστηρίου των ΗΠΑ που συζητήθηκε με τηλεδιάσκεψη, σύμφωνα με τα μέτρα κοινωνικής απόστασης.