
Οπτικό οδηγό λανσάρει η British Airways προκειμένου να διευκολύνει τα ταξίδια των επιβατών της με αυτισμό. Η εν λόγω ενέργεια πραγματοποιείται σε συνεργασία με τη Learning Rose, έναν οργανισμό που αναπτύσσει υλικό υποστήριξης για άτομα με αυτισμό, σε μια κίνηση που σηματοδοτεί την Παγκόσμια Εβδομάδα Αποδοχής του Αυτισμού.
Ο Οπτικός Οδηγός έχει εγκριθεί από την Εθνική Εταιρεία Αυτισμού και έχει σχεδιαστεί για να βοηθήσει τους πελάτες να προετοιμαστούν για το ταξίδι τους και να τους κάνει να αισθάνονται όσο το δυνατόν πιο άνετα κατά τη διάρκεια του ταξιδιού τους.
Κάθε ενότητα του οδηγού, που μπορεί να ληφθεί από το ba.com, περιγράφει ένα διαφορετικό μέρος της εμπειρίας πτήσης, χρησιμοποιώντας απλά εικονίδια και κείμενο για να περιγράψει τα αξιοθέατα, τους ήχους και τις μυρωδιές που μπορούν να περιμένουν οι επιβάτες.
Το Visual Guide είναι η πρώτη πρωτοβουλία στο πλαίσιο της συνεργασίας της αεροπορικής εταιρείας με τη Learning Rose.
Εκτός από τον Οπτικό Οδηγό, η συνεργασία περιλαμβάνει επίσης εκπαίδευση και υποστήριξη συναδέλφων, καθώς και ειδικές συνεδρίες συμβουλευτικής συναδέλφων για να διασφαλιστεί ότι το προσωπικό της αεροπορικής εταιρείας έχει βοήθεια για να διασφαλίζει πάντα τις βέλτιστες πρακτικές.
Η British Airways ήταν η πρώτη αεροπορική εταιρεία του Ηνωμένου Βασιλείου που βραβεύτηκε με το περίφημο Autism Friendly Award από την National Autistic Society και η πρώτη που αναγνώρισε επίσημα το πρόγραμμα Sunflower Lanyard, σε συνεργασία με την Hidden Disabilities Sunflower.