Σήμερα, η Brussels Airlines παρουσιάζει μια νέα ταυτότητα επωνυμίας, επιβεβαιώνοντας τη θέση της στην αγορά ως ο εγχώριος αερομεταφορέας του Βελγίου.

Τα ενημερωμένα χρώματα, ένα νέο λογότυπο και μια νέα απόχρωση αεροσκαφών είναι τα οπτικά σημάδια του νέου κεφαλαίου της αεροπορικής εταιρείας, δηλώνοντας την ετοιμότητά της για μελλοντικές προκλήσεις και τονίζοντας εκ νέου τη σημασία της βελγικής μάρκας.

Ένα κεφάλαιο με έντονη εστίαση στην εμπειρία των πελατών, την αξιοπιστία και τη βιωσιμότητα, διατηρώντας παράλληλα μια ανταγωνιστική δομή κόστους.

Ως συνέπεια της κρίσης του Covid-19, η Brussels Airlines επιτάχυνε και ενίσχυσε το σχέδιο μετασχηματισμού Reboot Plus το 2020, προκειμένου να ανοίξει το δρόμο για μια μελλοντική εταιρεία που είναι σε θέση να αντιμετωπίσει τον ανταγωνισμό, με υγιή δομή κόστους.

Μετά την αναδιάρθρωση, η εταιρεία ξεκίνησε τη δεύτερη φάση του σχεδίου Reboot Plus: τη φάση δημιουργίας και βελτίωσης. Η Brussels Airlines στρέφει τώρα την προσοχή της στο μέλλον με στρατηγικές επενδύσεις σε μια βελτιωμένη εμπειρία πελατών, νέες τεχνολογίες, ψηφιοποίηση, νέους τρόπους εργασίας και ανάπτυξη των εργαζομένων της.

Η βελγική εταιρεία μεταμορφώνεται για να γίνει μια υγιής, κερδοφόρα αεροπορική εταιρεία που προσφέρει προοπτικές στους πελάτες, τους συνεργάτες και τους υπαλλήλους της. μια αεροπορική εταιρεία με συνεχή εστίαση στο περιβάλλον και τη μείωση του οικολογικού της αποτυπώματος. Μια New Brussels Airlines.

« Θέλουμε να σηματοδοτήσουμε ξεκάθαρα την έναρξη της New Brussels Airlines. Για τους πελάτες μας, που αξίζουν το καλύτερο, αλλά και για τους υπαλλήλους μας, που είναι αφοσιωμένοι στον μετασχηματισμό που προωθούμε και στον οποίο συμβάλλουν καθημερινά. Γι’ αυτό σήμερα παρουσιάζουμε την εικαστική μετάφραση της νέας μας αρχής.

Με αυτή τη νέα ταυτότητα επωνυμίας, είμαστε έτοιμοι να δείξουμε στους πελάτες μας, στους υπαλλήλους μας, στους συνεργάτες μας και σε όλους τους άλλους ενδιαφερόμενους φορείς ότι γυρίζουμε σελίδα. Ως μία από τις τέσσερις αεροπορικές εταιρείες του δικτύου Lufthansa Group, χτίζουμε το δρόμο προς ένα πολλά υποσχόμενο μέλλον. Βλέπουμε αυτή τη νέα ταυτότητα της μάρκας ως σύμβολο εμπιστοσύνης στην εταιρεία μας, τονίζοντας εκ νέου την ταυτότητά μας ως βελγικού αερομεταφορέα », λέει ο Peter Gerber, Διευθύνων Σύμβουλος της Brussels Airlines.

« Αυτή η νέα ταυτότητα μάρκας είναι ένα πολύ λογικό βήμα για την Brussels Airlines. Μετά από χρόνια που σημαδεύτηκαν από τόσες πολλές αλλαγές, είναι σημαντικό να ξεκαθαρίσουμε και να επιβεβαιώσουμε τη θέση μας στην αγορά. Μεταβαίνουμε σε μια νέα εταιρεία, με νέους εσωτερικούς χώρους καμπίνας, ψηφιοποιημένες διαδικασίες, ανανέωση στόλου με Airbus A320neo στο δρόμο και πολλά άλλα στη συνέχεια. Μαζί με το Today Agency, δημιουργήσαμε ένα πιο σύγχρονο branding, ένα κατάλληλο για την ψηφιακή εποχή μας, ένα που αντιπροσωπεύει μια αξιόπιστη και σύγχρονη αεροπορική εταιρεία », λέει ο Michel Moriaux, επικεφαλής μάρκετινγκ της Brussels Airlines.

Η νέα ταυτότητα της μάρκας περιλαμβάνει μια νέα εκδοχή των χρωμάτων κόκκινου και μπλε της υπογραφής της Brussels Airlines, τώρα ένα πιο βαθύ κόκκινο και μια πιο σκούρα απόχρωση του μπλε.

Το διακεκομμένο «b», που σήμερα κοσμεί τις ουρές του στόλου του, ανοίγει τη θέση του για 9 κουκκίδες διαφορετικών μεγεθών σε μορφή τετραγώνου, που αντιπροσωπεύουν τη διαφορετικότητα των πελατών, των προορισμών και των εργαζομένων του. Καμία τελεία δεν είναι ίδια. Το ενημερωμένο λογότυπο χρησιμοποιεί επίσης μια νέα, πιο μοντέρνα γραμματοσειρά.

Οι δύο λέξεις της επωνυμίας είναι πλέον στοιβαγμένες, με τη λέξη «brussels» να αποκτά μεγαλύτερη σημασία με το μεγαλύτερο μέγεθός της για να τονίζει τη βελγική ταυτότητα της αεροπορικής εταιρείας. Το νέο χρώμα του αεροσκάφους, δείχνει ένα ζουμ στο διακεκομμένο λογότυπο στις ουρές, ένα φρέσκο ​​λευκό σώμα και μια συνέχεια κουκκίδων σε διαφορετικές αποχρώσεις του μπλε και του γκρι.

Δίπλα στη νέα οπτική ταυτότητα, η νέα ταυτότητα της επωνυμίας μεταφράζεται επίσης σε μια νέα ετικέτα: « Είσαι σε καλή παρέα ».

« Επιλέξαμε για ένα tagline που υπογραμμίζει το πιο πολύτιμο περιουσιακό μας στοιχείο, η φιλοξενία που προσέφερε στους επιβάτες μας το απίστευτο προσωπικό μας.

Θέλω να ευχαριστήσω ειλικρινά όλους τους συναδέλφους της Brussels Airlines που συνέβαλαν με οποιονδήποτε τρόπο στο σημαντικό ορόσημο του σήμερα στην ιστορία μας.

Ενώ πηγαίνουμε για μια New Brussels Airlines, η εστίασή μας στο κόστος και τη βιωσιμότητα παραμένει ύψιστης σημασίας για εμάς. Για την αποφυγή δημιουργίας απορριμμάτων και υψηλού κόστους παραγωγής, η νέα μας ταυτότητα της επωνυμίας θα εφαρμοστεί σταδιακά.

Το αεροσκάφος μας, για παράδειγμα, δεν θα ξαναβαφεί πριν από την ημερομηνία λήξης της βαφής, για να μην σπαταληθούν χρήματα, πόροι ή μπογιές. Κατά συνέπεια, η επαναβαφή του στόλου θα διαρκέσει αρκετά χρόνια. Αυτό σημαίνει επίσης ότι θα εξακολουθήσετε να προσκρούετε στην «παλιά» επωνυμία μας, καθώς δεσμευόμαστε να χρησιμοποιούμε πόρους έως ότου εξαντληθούν ή φτάσουν στην ημερομηνία λήξης τους », λέει ο Wencke Lemmes, Επικεφαλής του τμήματος Εμπειρίας Πελατών, Προϊόντων και Μάρκετινγκ στην Brussels Airlines.

Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης, συνδικαλιστές και το προσωπικό της Brussels Airlines διαμαρτυρήθηκαν για την τρέχουσα κατάσταση στην αεροπορική εταιρεία. Οι εργαζόμενοι διαμαρτύρονται για έλλειψη επενδύσεων στην κοινωνική ζωή, πολλές ώρες εργασίας και απώλεια μισθού.