Η πανδημία COVID-19 προκάλεσε μια άνευ προηγουμένου κρίση που αγγίζει σχεδόν όλες τις βιομηχανίες παγκοσμίως. Δυστυχώς, ο τομέας της αεροπορίας και του τουρισμού δεν αποτελεί εξαίρεση.
Από την αρχή της κρίσης, η Brussels Airlines αναγκάστηκε να ακυρώσει κατά μέσο όρο το 83% του προγραμματισμένου προγράμματος πτήσεων, επηρεάζοντας τα ταξιδιωτικά σχέδια τριών εκατομμυρίων επιβατών της.
Η πανδημία και οι παγκόσμιοι ταξιδιωτικοί περιορισμοί προκάλεσαν τρίμηνη γείωση του στόλου της αεροπορικής εταιρείας (από 21 Μαρτίου έως 14 Ιουνίου) και παρότρυνε την Brussels Airlines να προσαρμόσει την προσφορά της στη συνεχώς χαμηλή ταξιδιωτική ζήτηση.
Ως αποτέλεσμα, η Brussels Airlines έπρεπε να ακυρώσει περισσότερες από 36.000 πτήσεις συνολικά από την έναρξη της κρίσης, η οποία οδήγησε την ίδια περίοδο σε περισσότερες από ένα εκατομμύριο κλήσεις προς το κέντρο εξυπηρέτησης της αεροπορικής εταιρείας.
Συγκριτικά, σε ολόκληρο το έτος 2019, το κέντρο εξυπηρέτησης της Brussels Airlines χειρίστηκε 400.000 κλήσεις. Δυστυχώς, παρά τον μέγιστο αριθμό πρακτόρων εξυπηρέτησης και την υπηρεσία τηλεφωνικού κέντρου 24/7, η αεροπορική εταιρεία λυπάται που δεν μπόρεσε να παράσχει στους επισκέπτες της το επίπεδο εξυπηρέτησης που συνηθίζουν να λαμβάνουν στις Brussels Airlines και οι πελάτες που ζητούν επιστροφή χρημάτων αντιμετωπίζουν μεγάλοι χρόνοι αναμονής. Συνολικά, η αεροπορική εταιρεία έχει λάβει μέχρι τώρα αιτήματα επιστροφής χρημάτων αξίας 122 εκατομμυρίων ευρώ.
Η Brussels Airlines έχει εργαστεί σε μια λύση για να επιταχύνει τη διαδικασία διαχείρισης των επιστροφών και τώρα πληρώνει αρκετές χιλιάδες επιστροφές χρημάτων ανά ημέρα.
Μέχρι στιγμής, το 31% όλων των αιτημάτων επιστροφής χρημάτων έχουν υποβληθεί σε επεξεργασία και η αεροπορική εταιρεία αναμένει να επιλύσει το μεγαλύτερο μέρος της καθυστέρησης επιστροφής χρημάτων έως τα τέλη Οκτωβρίου, με εξαίρεση τα πιο περίπλοκα αιτήματα, όπως κρατήσεις που περιλαμβάνουν πολλές αεροπορικές εταιρείες.
Γνωρίζουμε καλά ότι οι τελευταίες εβδομάδες και μήνες ήταν εξαιρετικά δύσκολες για τους επιβάτες μας που επηρεάστηκαν από αλλαγές στο πρόγραμμα ή ακυρώσεις πτήσεων και ζητούμε συγνώμη για την ταλαιπωρία που προκαλείται από τα υπερφορτωμένα τηλεφωνικά κέντρα και τις καθυστερήσεις όσον αφορά τον χρόνο απόκρισης, ειδικά για την επεξεργασία επιστροφών εισιτηρίων. Αλλά να είστε βέβαιοι, κάθε επιβάτης που δικαιούται επιστροφή χρημάτων και που υπέβαλε αίτηση, θα λάβει επιστροφή εντός των επόμενων εβδομάδων”, εξηγεί ο Dieter Vranckx, Διευθύνων Σύμβουλος της Brussels Airlines .
Η Brussels Airlines ζητά από τους πελάτες που έχουν ήδη υποβάλει αιτήματα αποζημίωσης να μην καλέσουν την αεροπορική εταιρεία σχετικά με αυτό το θέμα, προκειμένου να διατηρήσουν τις τηλεφωνικές γραμμές ανοιχτές για πελάτες που θα ήθελαν να ταξιδέψουν στο εγγύς μέλλον.
Οι επιβάτες που κατέχουν εισιτήριο της Brussels Airlines για κράτηση πριν από τις 25 Αυγούστου, οι οποίοι επιθυμούν να αναβάλουν τα ταξίδια τους ή των οποίων η πτήση ακυρώθηκε, έχουν τη μέγιστη ευελιξία να χρησιμοποιήσουν την αξία του εισιτηρίου τους αργότερα. Έχουν το χρόνο έως τις 31 Ιανουαρίου 2021, για να επικοινωνήσουν με την αεροπορική εταιρεία για να κλείσουν μια νέα πτήση. Το νέο ταξίδι μπορεί να πραγματοποιηθεί έως τις 31 Δεκεμβρίου 2021. Από τις 25 Αυγούστου, όλα τα νέα εισιτήρια παραμένουν ευέλικτα και μπορούν να αλλάξουν πολλές φορές δωρεάν.
Οι επιβάτες των οποίων οι πτήσεις ακυρώθηκαν και δεν θέλουν να κάνουν χρήση των επιλογών επανεκκίνησης μπορούν να υποβάλουν αίτηση για επιστροφή χρημάτων μέσω της ηλεκτρονικής φόρμας στον ιστότοπο της Brussels Airlines. Όλες οι πληροφορίες σχετικά με τις επιλογές εκ νέου κράτησης και επιστροφής χρημάτων μπορείτε να βρείτε στο www.brusselsairlines.com .