Σύνταξη: tourismtoday.gr
Η Carnival Cruise Line θα ξεκινήσει μια νέα καμπάνια μάρκετινγκ την «Funderstruck», προσκαλώντας τους ταξιδιώτες να κάνουν κράτηση για διακοπές με τη γραμμή κρουαζιέρας.
Η εταιρεία εισάγει τη νέα λέξη Funderstruck, για να περιγράψει το αδιαμφισβήτητο συναίσθημα που βιώνεται μοναδικά μόνο στην Carnival.
Το Funderstruck θα γιορτάσει αυτό που θέλουν οι ταξιδιώτες αυτή τη στιγμή. Κάτι που η γραμμή κρουαζιέρας έχει σχεδιάσει με ακρίβεια. Προσφέροντας απαράμιλλη διασκέδαση.
Η Carnival θα εισαγάγει το Funderstruck πρώτα μέσω των κοινωνικών δικτύων. Και ακολουθεί μια σειρά από εκστρατειών.
Τα πρώτα spots Funderstruck θα προβάλλονται στο ESPN και το ABC κατά τη διάρκεια των αγώνων του NBA την ημέρα των Χριστουγέννων, εκτός από χορηγίες αγώνων και πριν από το παιχνίδι.
Στη συνέχεια, η καμπάνια θα παρουσιαστεί στην Times Square. Η Carnival χορηγεί τον εμβληματικό εορτασμό της παραμονής της Πρωτοχρονιάς στην Times Square. Κι αυτό μέσω συνεργασίας της με το ABC και τη New York Times Square Alliance.
Ο στόλος επιστρέφει έως τον Μάρτιο του 2022
Με το βλέμμα στο 2022, ολόκληρος ο στόλος θα επιστρέψει σε πλήρη λειτουργία έως τον Μάρτιο, εγκαίρως για τα 50ά γενέθλια της γραμμής κρουαζιέρας.
Η Carnival θα παραλάβει επίσης δύο ακόμη πλοία το 2022, καθώς αυξάνει την χωρητικότητα των επισκεπτών, σε περισσότερα από τα προ πανδημίας επίπεδα.
«Το Funderstruck είναι το αδιαμφισβήτητο συναίσθημα όταν επιλέγετε τη διασκέδαση με την Carnival Cruise Line. δήλωσε ο Pete Callaro ανώτερος αντιπρόεδρος μάρκετινγκ εμπορικών σημάτων και προϊόντων για την Carnival Cruise Line.
Είναι το είδος της χαρούμενης εμπειρίας που είναι απαραίτητη για την υγεία και την ευτυχία των ανθρώπων».