Σύνταξη: tourismtoday.gr

H Celebrity Cruises λανσάρει μια νέα θέση και ταυτότητα επωνυμίας πριν από την άφιξη του νεότερου πλοίου της Celebrity Xcel, τον επόμενο χρόνο.
Το νέο της θέμα Nothing Comes Close θα βρίσκεται στο επίκεντρο στα Μέσα και στις διαφημιστικές καμπάνιες. Σύμφωνα με την Celebrity Cruises η νέα της εκστρατεία τοποθέτησης επωνυμίας θα προωθεί την premium πρόταση της σε επισκέπτες και ταξιδιωτικούς πράκτορες.

«Από την φροντίδα του πληρώματος μας, μέχρι τον ενθουσιασμό της ψυχαγωγίας και των δραστηριοτήτων, οι επισκέπτες μας λένε ότι «Nothing Comes Close» στον τρόπο που τους κάνουμε να νιώθουν, δήλωσε η Laura Hodges Bethge, πρόεδρος της Celebrity Cruises.

Η νέα θέση της επωνυμίας μας προωθεί αυτή την αίσθηση με έναν συναρπαστικό τρόπο».

Έχουν δημιουργηθεί νέες εικόνες, περιεχόμενο βίντεο και μια τηλεοπτική διαφήμιση για την υποστήριξη της καμπάνιας, μαζί με εκπαιδευτικά εργαλεία για πράκτορες, οι οποίοι έχουν επιφορτιστεί να τηρούν την υπόσχεση της γραμμής να είναι ανώτεροι από όλες τις άλλες γιορτές από τη στιγμή που θα συνεργαστούν με έναν πελάτη έως παρακολούθηση μετά το τέλος του ταξιδιού.

Μοιράζοντας λεπτομέρειες σχετικά με την νέα καμπάνια ο Giles Hawke, αντιπρόεδρος EMEA της γραμμής κρουαζιέρας, εξήγησε πώς αυτή θα αυξήσει την ευαισθητοποίηση σχετικά με τη νέα θέση της μάρκας.
Η εκστρατεία «θα αποτελέσει τον πυρήνα της τοποθέτησης της επωνυμίας της γραμμής κρουαζιέρας από τα μέσα ενημέρωσης και τη διαφήμιση έως τους ταξιδιωτικούς συνεργάτες έως τους ταξιδιωτικούς συνεργάτες και εν πλω».

Είπε ότι το σλόγκαν Nothing Comes Close αναπτύχθηκε ως απάντηση στα σχόλια των πρακτόρων και των προσκεκλημένων που, όπως ισχυρίστηκε, χαιρέτισαν την Celebrity Cruises ως «καλύτερη για διακοπές από κάθε άποψη».

«Το Nothing Comes Close ορίζει το όραμά μας ως την καλύτερη στάση διακοπών υψηλής ποιότητας, όχι μόνο στον τομέα της κρουαζιέρας, δήλωσε ο Giles Hawke.

Προηγουμένως, η Celebrity Cruises δεν έδινε αρκετή σαφήνεια τόσο για το πού βρισκόταν η μάρκα στον premium χώρο όσο και για το γιατί οι πελάτες έπρεπε να μας επιλέξουν ως πάροχο διακοπών, αλλά τώρα μπορούμε να πούμε ότι πρέπει να μας επιλέξετε γιατί τίποτα άλλο δεν θα πλησιάσει την εμπειρία μας.

Στο πλαίσιο αυτού, χρειαζόμαστε αντιπροσώπους για να παρέχουν την υπηρεσία Celebrity Cruises από τη στιγμή που ένας πελάτης επικοινωνεί μαζί τους και σκέφτεται να κάνει διακοπές μέχρι το τέλος του πελάτη μετά την επιστροφή του στο σπίτι».

Οι ταξιδιωτικοί πράκτορες θα έχουν πρόσβαση σε μια εργαλειοθήκη καμπάνιας στην εμπορική πλατφόρμα Celebrity Central της γραμμής και θα εκπαιδευτούν για να τους βοηθήσουν να κατανοήσουν τη νέα θέση της επωνυμίας της γραμμής κρουαζιέρας.