H Celestyal Cruises, σε συνεργασία με το Ραδιοφωνικό Ίδρυμα Κύπρου (ΡΙΚ), «ταξίδεψε» 20 Ελληνοκύπριους μαθητές Γυμνασίου και Λυκείου της κατεχόμενης πόλης του Ριζοκαρπάσου της Κύπρου με την 4ήμερη κρουαζιέρα «Εικόνες του Αιγαίου».

Οι μαθητές φιλοξενήθηκαν στο κρουαζιερόπλοιο Celestyal Olympia όπου είχαν την ευκαιρία να ξεναγηθούν στους χώρους του και να συνομιλήσουν με το πλήρωμα.

Αλλά κυρίως να απολαύσουν τις ομορφιές των μαγευτικών νησιών του Αιγαίου και να ψυχαγωγηθούν με το πλούσιο πρόγραμμα της κρουαζιέρας εν πλω.

Η φιλοξενία των 20 μαθητών πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο των ενεργειών της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης της Celestyal Cruises, η οποία θέτει ως προτεραιότητα των προγραμμάτων της να ανοίγει ένα παράθυρο στον πολιτισμό και την εκπαίδευση για τους νέους που δεν ζουν σε προνομιακές περιοχές.

Η εταιρεία, θέτοντας στο επίκεντρο της φιλοσοφίας της την έννοια της Εταιρικής Κοινωνικής Υπευθυνότητας και Βιωσιμότητας, κάθε χρόνο φροντίζει να ενισχύει και να υποστηρίζει δράσεις, όπως η συγκεκριμένη, που επενδύουν στους νέους και το μέλλον.

Ο Κυριάκος Αναστασιάδης, Διευθύνων Σύμβουλος της Celestyal Cruises δήλωσε «Υποδεχθήκαμε με ιδιαίτερη χαρά και συγκίνηση τους μαθητές του δημοτικού, γυμνασίου και λυκείου του Ριζοκαρπάσου.

Εκφράζουμε την εκτίμηση μας, αλλά και το θαυμασμό μας, γιατί με αγωνιστικότητα και αντοχή παραμένουν ριζωμένοι και αφοσιωμένοι στα ιδανικά και τις αξίες της γενέτειράς τους.».

Σήμερα, οι νέοι Ελληνοκύπριοι του Γυμνασίου και Λυκείου του Ριζοκαρπάσου, βιώνουν καθημερινά ένα ιδιαίτερο καθεστώς διατηρώντας όμως αναλλοίωτο τον ελληνισμό τους.

«Η νέα γενιά της Καρπασίας, αγωνίζεται με μεγάλη θέληση και μεγάλη πίστη και διατηρεί αναμμένη τη φλόγα της ελπίδας ότι η αυριανή ημέρα θα είναι καλύτερη για τον τόπο μας», υπογράμμισε και ο Υπεύθυνος Πωλήσεων για την Kυπριακή αγορά, Μάριος Σιεκκερής.
Σχετικά με τη Celestyal Cruises

Η Celestyal Cruises είναι η μόνη εταιρία που διατηρεί ως βάση των δραστηριοτήτων της την Ελλάδα με λιμάνια επι/αποβίβασης κατά κύριο λόγο τα ελληνικά νησιά, ενώ για την περίοδο 2016-17 πραγματοποιεί κρουαζιέρες για όλο το χρόνο στην Κούβα.

Η εταιρία διαχειρίζεται πέντε μεσαίου μεγέθους κρουαζιερόπλοια, που το καθένα προσφέρει ιδανικό περιβάλλον για ζεστή και προσωπική εξυπηρέτηση. Επίκεντρο της φιλοσοφίας της εταιρίας είναι ο «προορισμός», ενώ κάθε κρουαζιέρα της εστιάζει σε όλες τις εκφάνσεις του πολιτισμού των περιοχών που επισκέπτεται, προσφέροντας αυθεντικές εμπειρίες τόσο εν πλω όσο και στην ξηρά.

Κοινωνική Υπευθυνότητα

Η Celestyal Cruises δεσμεύεται πλήρως απέναντι στη βιώσιμη ανάπτυξη και τις ηθικές επιχειρηματικές πρακτικές. Η εταιρία υποστηρίζει τις τοπικές κοινωνίες στους προορισμούς που επισκέπτεται, ιδιαίτερα στον τομέα της εκπαίδευσης. Από το 2015, πάνω από 1.200 μαθητές στα νησιά της Μήλου, Πάτμου και Ίου απήλαυσαν ένα «ταξίδι στη γνώση» παρακολουθώντας ειδικά εκπαιδευτικά προγράμματα- πρωτοβουλία της Celestyal Cruises.

Συμπληρωματικά, η Celestyal Cruises υποστηρίζει πολιτιστικές ΜΚΟ, καθώς και την προώθηση της νεανικής επιχειρηματικότητας και την εξέλιξη των σπουδαστών ναυτιλιακών σχολών.

Πιστοποίηση ISO

Όλο το φάσμα της διοίκησης των κρουαζιερόπλοιων, συμπεριλαμβανομένου του τεχνικού τομέα, του ξενοδοχειακού τμήματος και του πληρώματος και των γραφείων της Celestyal Cruises είναι πιστοποιημένα σύμφωνα με τα πρότυπα ISO 9001/14001.

Η DNV-GL, η οποία αποτελεί την ελεγκτική αρχή, θεωρείται ευρέως η μεγαλύτερη και πιο αναγνωρισμένη εταιρία αξιολόγησης στον κλάδο της ναυτιλίας.

Βραβεία

To 2017, η Celestyal Cruises απέσπασε τέσσερα κορυφαία βραβεία στα Cruise Critic Cruisers’ Choice Awards, τη μεγαλύτερη διαδικτυακή κοινότητα κρουαζιέρας στον κόσμο, στις κατηγορίες που αφορούν τα κρουαζιερόπλοια μεσαίου μεγέθους, και συμπεριλαμβάνουν τα ακόλουθα: «Αξία», «Ψυχαγωγία», «Επιβίβαση» και «Εκδρομές».

Στα Greek Tourism Awards 2017, η εταιρία κατέκτησε πέντε βραβεία, αποδεικνύοντας για άλλη μία φορά τη δυναμική της δραστηριοποίηση στον κλάδο του κρουαζιέρας και την υπεραξία που προσφέρει.

Συγκεκριμένα, βραβεύθηκε με χρυσό βραβείο στις κατηγορίες «Πρωτοβουλίες επιμήκυνσης τουριστικής περιόδου/ Εμπλουτισμός του ελληνικού τουριστικού προϊόντος», «Guest Service Excellence», «Γαστρονομικός τουρισμός» και «Εταιρική ταυτότητα/ Διαχείριση εταιρικής φήμης/ Branding», ενώ απέσπασε ασημένιο βραβείο στην κατηγορία «Ολοκληρωμένη επικοινωνιακή καμπάνια».