Η Delta Air Lines παρουσίασε μια ρόδινη εικόνα των εργασιών της κατά την Ημέρα Επενδυτών της περασμένης εβδομάδας, παρόλο που δεν γνώριζε την επίδραση της παραλλαγής Omicron του Covid-19 στα ταξίδια τους επόμενους μήνες.
Η εταιρεία εκτίμησε ότι θα δει κέρδη 200 εκατομμυρίων δολαρίων για το τέταρτο τρίμηνο του 2021 και ότι η αεροπορική εταιρεία θα προσφέρει «σημαντική κερδοφορία το 2022 στην πορεία της προς βελτιωμένη ισχύ κερδών πέρα από τα προ-πανδημικά επίπεδα μέχρι το 2024».
Η προβλεπόμενη χωρητικότητα της αεροπορικής εταιρείας θα είναι περίπου στο 90% των επιπέδων του 2019 μέχρι το τέλος του 2022 και στο 100% μέχρι το τέλος του 2023.
«Οι αριθμοί [του τέταρτου τριμήνου] φαίνονται πραγματικά πολλά υποσχόμενοι», δήλωσε ο Διευθύνων Σύμβουλος της Delta, Ed Bastian. «Και αυτό μας βάζει σε μια καλή πλατφόρμα για να δούμε το 2022 πραγματικά ως έτος ανάκαμψης, αλλά θα είναι μια κερδοφόρα χρονιά».
Ο όγκος ταξιδιών εγχώριων καταναλωτών της εταιρείας είναι ήδη πάνω από τα επίπεδα του 2019, ενώ ο όγκος των εγχώριων επαγγελματικών ταξιδιών της Delta είναι περίπου 60%, δήλωσε ο πρόεδρος Glen Hauenstein. Το τμήμα διεθνών καταναλωτών είναι περίπου στο 60% έως 65% των επιπέδων του 2019, ενώ τα διεθνή επαγγελματικά ταξίδια είναι περίπου στο 25%.
Ο Bastian σημείωσε ότι η Delta απέκτησε νέους πελάτες αναψυχής κατά τη διάρκεια της πανδημίας και της ανάκαμψής της, αλλά αναγνώρισε ότι τα επαγγελματικά ταξίδια είναι ένα «διαφορετικό σύνολο πελατών» και «κανείς δεν ξέρει» τι θα συμβεί όταν επιστρέψει αυτό το ταξίδι. «Αλλά ξέρουμε ότι δεν πρόκειται να επιστρέψει όπως ήταν», είπε. “Γνωρίζουμε ότι η τηλεδιάσκεψη θα είναι ένα υποκατάστατο, και το έχουμε μελετήσει πολύ.”
Ο Bastian αναφερόταν σε μια μελέτη επαγγελματικών ταξιδιών που ολοκλήρωσε πρόσφατα η Delta, αλλά δεν τη δημοσίευσε. Είπε ότι η Delta έμεινε μακριά λόγω της παραλλαγής omicron. Τα ευρήματα έδειξαν ότι περίπου το 30% των επαγγελματικών ταξιδιών μπορεί να μην επιστρέψει, όπως συνέδρια και εσωτερικές συναντήσεις, «πράγματα που πιθανώς είναι πιο ευαίσθητα να κάνετε μέσω Zoom ή τηλεδιάσκεψης ή να μην δείτε άμεση επιστροφή για την επιχείρησή σας», είπε ο Bastian. “Αλλά ακόμα κι αν πάει το ένα τρίτο από αυτό, είναι μόνο το 10% των συνολικών επαγγελματικών ταξιδιών. Νομίζω ότι εκεί βρίσκεται ο κίνδυνος.”
Το άλλο 70% των επαγγελματικών ταξιδιών μοιράζεται μεταξύ των εμπορικών ταξιδιών – άτομα που πρέπει να είναι έξω με τους πελάτες και να διαχειρίζονται τις επιχειρήσεις τους – και τα απαραίτητα ταξίδια, συνέχισε. Ο Bastian πρόσθεσε ότι η Delta αναμένει ότι το μερίδιο του 70% θα ανακτηθεί πλήρως μέχρι το 2023. «Εάν τα μαθηματικά μας είναι σωστά, ίσως το 90% μέχρι το 2023 να επανέλθει όσον αφορά την παραδοσιακή μορφή επαγγελματικών ταξιδιών», είπε.
Σημείωσε επίσης ότι ο νέος ευέλικτος τρόπος εργασίας θα επιτρέψει την κινητικότητα, και αυτό θα τροφοδοτήσει τα ταξίδια, αλλά και τους υπαλλήλους που επιστρέφουν στην παραδοσιακή εργασία γραφείου.
Ο Hauenstein αναφέρθηκε επίσης στην εταιρική έρευνα της Delta, που διεξήχθη από τις 29 Νοεμβρίου έως τις 10 Δεκεμβρίου, η οποία έδειξε ότι το 61% των ερωτηθέντων είχε ανοιχτά γραφεία, κάτι που «συνδέει σχεδόν ακριβώς το 60% των επαγγελματικών ταξιδιών που έχουμε ανακτήσει», είπε.