Τα ταξίδια για άτομα ΑμεΑ είναι πολύ πιο δύσκολα απ΄όσο νομίζουμε. Γι’ αυτό, πολλές αεροπορικές εταιρείες λαμβάνουν μέτρα για να παρέχουν πρόσβαση σε όλους, συμπεριλαμβανομένων τυφλών, κωφών ή σωματικά ανάπηρων επιβατών.
Δυστυχώς όμως, δεν έχουν όλες οι αεροπορικές την ίδια κατανόηση. Όπως ανέφερε η USA Today, η βραβευμένη με Όσκαρ ηθοποιός και κωφή ακτιβίστρια Marlee Matlin έγραψε στο Twitter τα παράπονά της για την Delta Airlines, όσον αφορά την παροχή υπηρεσιών και την πρόσβαση σε κωφούς επιβάτες.
“Είναι λυπηρό το γεγονός ότι η πτήση της αεροπορικής εταιρείας που προτιμώ, έχει επιλογές για διάφορες γλώσσες και ηχητική περιγραφή για ψυχαγωγία κατά τη διάρκεια της πτήσης, αλλά δεν υπάρχει εμφάνιση κρυφών υποτίτλων για άτομα με προβλήματα ακοής” , έγραψε η M.Maltin.
Στο τέλος, η ακτιβίστρια πρόσθεσε το hashtag #ADACompliance, το οποίο αποτελεί πρόσκληση για την Delta να συμμορφωθεί με τις οδηγίες που έχουν καταγραφεί από τον Αμερικάνικο Οργανισμό για Άτομα με Αναπηρία (ADA).
Η Delta ζήτησε συγγνώμη
O ADA απαιτεί από τις επιχειρήσεις καθώς και από τις ομοσπονδιακές, κρατικές και τοπικές κυβερνήσεις να παρέχουν επαρκή πρόσβαση στους ΑμεΑ σε όλες τις υπηρεσίες και να απαγορεύουν τις διακρίσεις.
Η Delta απάντησε στο Twitter ζητώντας συγγνώμη. Ανέφερε επίσης ότι οι περισσότερες πτήσεις της έχουν την επιλογή κρυφών υποτίτλων. Τέλος, επισήμανε ότι υπάρχει μια επιλογή για τους επιβάτες με προβλήματα ακοής στην εφαρμογή Gogo Entertainment, που επιτρέπει την χρήση κρυφών υποτίτλων.
Η Marlee Matlin όμως, επισήμανε ότι οι κωφοί επιβάτες δεν ξέρουν πως να κατεβάζουν την εφαρμογή Gogo Entertainment, για να έχουν πρόσβαση στην ψυχαγωγία κατά την πτήση.
Σύμφωνα με την USA Today, η Delta Air Lines δεν έχει απαντήσει ακόμη στο δεύτερο tweet της. Ας ελπίσουμε ότι το έργο της θα προκαλέσει κάποια πραγματική αλλαγή για τα άτομα με προβλήματα ακοής.