Η DER Touristik Γερμανίας θα οδηγήσει στο μέλλον την Dertour του Ομίλου REWE ως κορυφαία μάρκα για πελάτες και επιχειρηματικούς εταίρους.

Στο πλαίσιο αυτό, από τη χειμερινή περίοδο 2020/21 και μετά, θα επανασχεδιάσει τους καταλόγους των διοργανωτών του ITS και Jahn Reisen: στο μέλλον θα φέρουν το λογότυπο Dertour ως απόδειξη της έγκρισής της.

“Η Dertour είναι η ισχυρή κινητήρια δύναμη πίσω από τα εμπορικά σήματα των ταξιδιωτικών μας πρακτόρων και ως εκ τούτου γίνεται η κορυφαία μάρκα μας”, εξηγεί ο Δρ. Ίνγκο Μπούρμεστερ, Διευθύνων Σύμβουλος της DER Touristik Κεντρικής Ευρώπης. “Η επωνυμία Dertour σημαίνει ποιότητα για τους καταναλωτές και δείχνει ότι ανήκει στην DER Touristik ως μία κορυφαία ταξιδιωτική εταιρεία.”

Η Dertour έχει ήδη τον μεγαλύτερο όγκο και την πιο ποικίλη προσφορά μεταξύ των διοργανωτών του ταξιδιωτικού πράκτορα. Επισημαίνοντας τους καταλόγους των ITS και Jahn Reisen με την έγκριση, η φήμη της μάρκας Dertour ακτινοβολεί στους άλλους διοργανωτές.

Με αυτόν τον τρόπο, είναι ένας σημαντικός οδηγός για τους καταναλωτές και τα ταξιδιωτικά γραφεία, που δείχνει ότι και οι τρεις μάρκες ταξιδιωτικών πρακτορείων προέρχονται από τους ίδιους ειδικούς στον τομέα τους: “Με αυτόν τον τρόπο, οι ITS και Jahn Reisen θεωρούνται ως αδελφές μάρκες της Dertour”, εξηγεί ο κ. Μπούρμεστερ.

Η DER Touristik παραμένει η ομπρέλα των εμπορικών σημάτων και των επιχειρηματικών μονάδων σε 16 ευρωπαϊκές χώρες, όπως το Kuoni στην Ελβετία, τη Μεγάλη Βρετανία και τη Γαλλία, το Apollo στη Βόρεια Ευρώπη και το Exim Tours και το Fischer στην Ανατολική Ευρώπη.