Σύνταξη: tourismtoday.gr
Η easyJet και η Skyscanner επεκτείνουν τη στρατηγική συνεργασία τους. Η νέα τριετής συμφωνία περιλαμβάνει κοινές διαφημιστικές και εμπορικές πρωτοβουλίες για την προώθηση του μοναδικού δικτύου δρομολογίων της easyJet που συνδέει τα κύρια αεροδρόμια της Ευρώπης με ναύλους εξαιρετικής αξίας και φιλική εξυπηρέτηση.
Η τριετής συμφωνία συνεχίζει την υπάρχουσα σχέση των εταιρειών για να παρέχει στο παγκόσμιο κοινό της Skyscanner με πάνω από 110 εκατομμύρια μηνιαίους χρήστες πρόσβαση στους ναύλους και το δίκτυο της easyJet με πάνω από 1.000 ευρωπαϊκά δρομολόγια σε περισσότερα από 155 αεροδρόμια σε 35 χώρες.
Πέρα από τη διανομή, η νέα συμφωνία περιλαμβάνει μια ποικιλία προηγμένων πρωτοβουλιών διαφήμισης, εμπορευμάτων και ευφυΐας δεδομένων που θα εκτελούνται σε όλες τις πλατφόρμες Skyscanner.
Αυτές περιλαμβάνουν «καινοτόμες εμπνευσμένες μορφές διαφήμισης επωνυμίας και απόδοσης» που έχουν σχεδιαστεί για να παρέχουν στους ταξιδιώτες την επιλογή μόνο για πτήσεις και πακέτα μέσω διακοπών easyJet.
Ο Sheelagh Mahoney, επικεφαλής διανομής και καναλιών της easyJet, δήλωσε πως «αυτή η συνεργασία θα προωθήσει την εμβέλεια των μοναδικών προσφορών προϊόντων μας, του easyJet Holidays και της εικονικής μας πρότασης διασύνδεσης παγκοσμίως».
Από την πλευρά του ο Gavin Harris, εμπορικός διευθυντής της Skyscanner υπογράμμισε οτι η «αυτή η μακροπρόθεσμη συμφωνία είναι κάτι πολύ περισσότερο από διανομή, είναι μια στρατηγική συνεργασία που περιλαμβάνει ένα ευρύ φάσμα διαφημιστικών υπηρεσιών και προϊόντων δεδομένων».