Σύνταξη: tourismtoday.gr

Η Emirates απέρριψε το αίτημα του Χίθροου περικοπής πτήσεων, υποστηρίζοντας ότι είναι «εντελώς παράλογες και απαράδεκτες».

Την Τρίτη 12 Ιουλίου, το Χίθροου έθεσε ημερήσιο ανώτατο όριο στον αριθμό των επιβατών που αναχωρούν για το υπόλοιπο του καλοκαιριού.

Αυτό σημαίνει σημαίνει ότι οι αεροπορικές εταιρείες θα πρέπει να ακυρώσουν τις πτήσεις που κόβει το διεθνές αεροδρόμιο του Λονδίνου.
Περιορίζει τους επιβάτες σε 100.000 ημερησίως -μείωση κατά 4.000 την ημέρα σε σχέση με τους τρέχοντες αριθμούς- για την αντιμετώπιση της συνεχιζόμενης αναστάτωσης στο αεροδρόμιο.

Η Emirates σε ανακοίνωση της λέει ότι είναι «πολύ λυπηρό» που το Χίθροου της έδωσε 36 ώρες για να συμμορφωθεί με τις περικοπές χωρητικότητας, υπογραμμίζοντας ότι ο αερολιμένας «όχι μόνο μας υπαγόρευσε τις συγκεκριμένες πτήσεις στις οποίες θα έπρεπε να διώξουμε τους επιβάτες που έχουν πληρώσει, αλλά μας απείλησε επίσης με νομικά μέτρα για μη συμμόρφωση.

Αυτό είναι εντελώς παράλογο και απαράδεκτο και απορρίπτουμε αυτά τα αιτήματα».

Η αεροπορική εταιρεία ανακοίνωσε ότι η επίγεια εξυπηρέτηση και τροφοδοσία της στο Χίθροου που διαχειρίζεται η dnata -μέρος του Ομίλου Emirates- είναι «πλήρως έτοιμη και ικανή να χειριστεί τις πτήσεις μας».
Η Emirates, έχει αποκαταστήσει έξι καθημερινές πτήσεις με A380 Λονδίνο-Ντουμπάι από τον Οκτώβριο του 2021.

Το Χίθροου από την πλευρά του υποστηρίζει πως «η αεροπορία είναι ένα πολύπλοκο δίκτυο και κανείς δεν μπορεί να λειτουργεί μεμονωμένα.
Το δίκτυο συνεχίζει να υποφέρει από προκλήσεις που σχετίζονται με τον Covid.

Προσπαθήσαμε να είμαστε όσο το δυνατόν υποστηρικτικοί προς τις αεροπορικές εταιρείες και το όριο των 100.000 επιβατών που αναχωρούν καθημερινά είναι σημαντικά υψηλότερο από το ανώτατο όριο των 64.000 στο Schiphol.

Θα ήταν απογοητευτικό εάν αντί να συνεργάζεται, οποιαδήποτε αεροπορική εταιρεία θέλει να βάλει μπροστά το κέρδος σε ένα ασφαλές και αξιόπιστο ταξίδι επιβατών.»

Ωστόσο η απόφαση του Χίθροου για πλαφόν επιβατών «έχει προκαλέσει οργή για τους ταξιδιώτες επαγγελματίες και ταξιδιώτες αναψυχής, όπως επισημαίνει ο Clive Wratten διευθύνων σύμβουλος του Business Travel Association.

Ο αυθαίρετος ημερήσιος αριθμός επιβατών έχει επιλεγεί χωρίς συνεννόηση με τις αεροπορικές εταιρείες και την ευρύτερη ταξιδιωτική κοινότητα.

Πρόκειται για προδοσία όλων των ταξιδιωτών στο Ηνωμένο Βασίλειο, αφήνοντας τις αεροπορικές εταιρείες, τις εταιρείες διαχείρισης ταξιδιών και τους ταξιδιωτικούς πράκτορες να παραλάβουν τα κομμάτια.

Το Χίθροου πρέπει να είναι διαφανές σχετικά με τα προβλήματα του και να προσφέρει υποστήριξη στις αεροπορικές εταιρείες και τους ταξιδιώτες που έχει αυτό το αντίκτυπο.»