Η Emirates αποκαλύπτει ότι έχει επιστρέψει πάνω από 5 δισεκατομμύρια AED (1,4 δισεκατομμύρια δολάρια ΗΠΑ, 1,2 δισεκατομμύρια ευρώ) σε επιστροφές ταξιδιού που σχετίζονται με το COVID-19 μέχρι σήμερα, σημειώνοντας σημαντική και σταθερή πρόοδο στη δέσμευσή της προς τους πελάτες να ολοκληρώσουν τις εκκρεμείς επιστροφές.
Περισσότερα από 1,4 εκατομμύρια αιτήματα επιστροφής χρημάτων έχουν ολοκληρωθεί από τον Μάρτιο, αντιπροσωπεύοντας το 90% των καθυστερήσεων της αεροπορικής εταιρείας.
Αυτό περιλαμβάνει όλα τα αιτήματα που έχουν ληφθεί από πελάτες σε όλο τον κόσμο μέχρι το τέλος Ιουνίου, εκτός από μερικές περιπτώσεις που απαιτούν περαιτέρω μη αυτόματο έλεγχο.
Καθώς οι παγκόσμιες ταξιδιωτικές αγορές ανοίγουν αργά, η Emirates ξεκίνησε σταδιακά τις επιβατικές της δραστηριότητες σε όλο τον κόσμο, διασφαλίζοντας πάντα ότι παρέχει στους πελάτες μια ασφαλή και ομαλή ταξιδιωτική εμπειρία.
Η αεροπορική εταιρεία έχει εισαγάγει μια σειρά κορυφαίων πρωτοβουλιών στον κλάδο για να παρέχει στους πελάτες πρόσθετη διαβεβαίωση και αυτοπεποίθηση όταν ταξιδεύουν – από μέτρα βιοασφάλειας σε κάθε βήμα του ταξιδιού τους, έως δωρεάν ιατρική κάλυψη COVID-19 και ευέλικτες πολιτικές κρατήσεων.