Σύνταξη: tourismtoday.gr

Σε καμπάνιες επικοινωνίας και προώθησης που ενισχύουν την εμπιστοσύνη των καταναλωτών στα ταξίδια και τον τουρισμό προς και γύρω από την Ευρώπη, συνεπενδύει η Ευρωπαϊκή Επιτροπή Ταξιδίων (ETC) και το 2024. Στόχος της είναι να:

  • Αυξήσει την ευαισθητοποίηση για εξαιρετικές ταξιδιωτικές εμπειρίες σε λιγότερο γνωστούς ευρωπαϊκούς προορισμούς.
  • Χτίσει μια ξεχωριστή εικόνα της Ευρώπης ως ταξιδιωτικού προορισμού.

Το πρόγραμμα συνεργασίας Co-branding of Promotional Campaigns υποστηρίζει τον τουριστικό τομέα της Ευρώπης επενδύοντας σε πρωτοβουλίες επικοινωνίας και προώθησης από τη βιομηχανία σε όλη την Ευρώπη με επίκεντρο τη συνεργασία και τη βιώσιμη ανάπτυξη.

Ήδη, οι αιτήσεις άνοιξαν για το πρόγραμμα που παρουσιάζεται από την ETC στο πλαίσιο ad-hoc επιχορήγησης της Ευρωπαϊκής Επιτροπής.

  • Συνολικός διαθέσιμος προϋπολογισμός: 400.000 ευρώ
  • Προθεσμία υποβολής αιτήσεων: 31 Ιανουαρίου 2024 στο https://etc-corporate.org/co-branding-campaigns-registration/
  • Εκτιμώμενη ημερομηνία έναρξης: Μάρτιος 2024
  • Διάρκεια: 10 μήνες

Περισσότερες πληροφορίες στο https://etc-corporate.org/campaign/etc-co-op-programme-2024/