Το 2021, η Etihad Airways σημείωσε μείωση των απωλειών χάρη στην καλύτερη χρονιά της για το φορτίο και προβλέπει μια επιστροφή στον τουρισμό την άνοιξη και το καλοκαίρι του 2022.

Όταν δημοσίευσε τα οικονομικά της αποτελέσματα για το 2021 την 1η Μαρτίου 2022, η αεροπορική εταιρεία με έδρα το Άμπου Ντάμπι επιβεβαίωσε τα σχέδιά της να λειτουργήσει το Airbus A350 το δεύτερο τρίμηνο του τρέχοντος έτους.

Παρά τον αντίκτυπο της Omicron στα ταξίδια, ο Tony Douglas, Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου, είναι βέβαιος ότι τους μήνες της άνοιξης και του καλοκαιριού θα συνεχιστεί η αύξηση της κίνησης καθώς περισσότεροι άνθρωποι επιστρέφουν στους ουρανούς.

«Ανυπομονούμε να μπορέσουν οι επισκέπτες μας να γνωρίσουν τα υπερσύγχρονα Airbus A350 μας όταν κάνουν το ντεμπούτο τους αργότερα φέτος, περηφανευόμενοι για τη θέση τους μαζί με τα Boeing 787 μας», πρόσθεσε ο Ντάγκλας.

Βασική λειτουργική ζημία 476 εκατομμυρίων δολαρίων αναφέρθηκε από την Etihad Airways το 2021, σε σύγκριση με βασική λειτουργική ζημιά 1,7 δισεκατομμυρίων δολαρίων το 2020. Για το 2021, είχε καλύτερη έκβαση από το 2019, όπου έχασε 802 εκατομμύρια δολάρια.

Τον Δεκέμβριο, η Etihad ανακοίνωσε τα σχέδιά της να πουλήσει αρκετές επιχειρήσεις υποστήριξης της αεροπορίας για να επικεντρωθεί στις βασικές αεροπορικές της δραστηριότητες.

Ο συντελεστής φορτίου της αεροπορικής εταιρείας, ο οποίος μετρά το πόσο γεμάτες είναι οι πτήσεις της, ήταν 40% κατά μέσο όρο το 2021, αλλά τα φορτία αυξήθηκαν το δεύτερο εξάμηνο του έτους και έφθασαν το 70% τον Δεκέμβριο.

Η Etihad, όπως και άλλες αεροπορικές εταιρείες, σημείωσε έσοδα ρεκόρ από φορτία το 2021. Είκοσι επτά τοις εκατό περισσότερα φορτία μεταφέρθηκαν το 2021 από ό,τι το προηγούμενο έτος και η Etihad ανέφερε αύξηση εσόδων κατά 49 τοις εκατό στα 1,73 δισεκατομμύρια δολάρια, το μεγαλύτερο σύνολο όλων των εποχών.

Ο τελικός αριθμός στόλων για την Etihad το 2021 ήταν 67 αεροσκάφη, πέντε από τα οποία ήταν αεροσκάφη φορτίου.