Η Travelport ανακοίνωσε σήμερα την υπογραφή μιας νέας πολυετούς συμφωνίας περιεχομένου με την Etihad Airways, σε λύσεις επιχειρηματικής ευφυΐας.

Η Etihad χρησιμοποιεί το Rich Content Content and Branding με τα 68.000 συνδεδεμένα πρακτορεία Travelport, όταν αναζητά και κρατά τις επώνυμες τιμές της, καθώς και μεγαλύτερη πρόσβαση στις προσφορές της.

Οι προσφορές ψηφιακών μέσων που προσφέρονται από το Travelport Sponsored Flights χρησιμοποιούνται από την αεροπορική εταιρεία για να προωθήσουν περαιτέρω τις επιλογές πτήσεων της.

“Το πλεονέκτημα της Travelport στην τεχνολογική καινοτομία, στις πλατφόρμες κινητής δέσμευσης, στο εμπόριο και στις υπηρεσίες πληροφοριών μας βοηθά να διασφαλίσουμε ότι έχουμε το σωστό περιεχόμενο, προωθούμε το σωστό κοινό, την κατάλληλη στιγμή, με τον σωστό τρόπο”, τονίζει ο Dieter Westermann, διευθυντής της Etihad Airways.

Από την πλευρά του ο Philip Saunders, αντιπρόεδρος της αεροπορικής βιομηχανίας της Ευρώπης, της Μέσης Ανατολής και της Αφρικής στο Travelport δηλώνει ότι “η εταιρεία είναι υπερήφανη που συνεχίζει τη μακροχρόνια σχέση της με την Etihad. Προσβλέπουμε στη συνέχιση της ισχυρής συνεργασίας μας για πολλά ακόμη χρόνια”.