Η EXO Travel, μια εταιρεία διαχείρισης προορισμού (DMC) με δραστηριότητες σε εννέα χώρες στην Ασία, διόρισε τους Cambon Partners (Παρίσι, Σαν Φρανσίσκο) για να συγκεντρώσει κεφάλαια για να επιταχύνει μια παγκόσμια επέκταση και να σχηματίσει τον μεγαλύτερο DMC στον κόσμο.

Η εταιρεία με έδρα την Μπανγκόκ κατέγραψε ετήσια έσοδα άνω των 150 εκατομμυρίων δολαρίων το FY19. Παρόλο που οι πράξεις έχουν επηρεαστεί από το COVID, αναμένεται να ανακάμψουν έως το 2022 και κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου η EXO αναζητά στρατηγικές ευκαιρίες για επέκταση πέρα ​​από την Ασία.

Η EXO Travel ιδρύθηκε στο Βιετνάμ το 1993 και έχει εξελιχθεί σε κορυφαίο DMC της Ασίας με επίκεντρο τα ειδικά ταξίδια και ομαδικά ταξίδια με πλήρεις υπηρεσίες στο Βιετνάμ, την Ταϊλάνδη, την Καμπότζη, το Μιανμάρ, το Λάος, την Ινδονησία, τη Μαλαισία, τη Σιγκαπούρη και την Ιαπωνία. Η εταιρεία θα χρησιμοποιήσει χρηματοδότηση για να συνεχίσει να επενδύει στην τεχνολογία και να αποκτήσει εταιρείες σε άλλες γεωγραφικές τοποθεσίες.

Το σχέδιο δημιουργίας είναι να ενσωματώσει συμβατές εταιρείες που συμπληρώνουν υπάρχοντες προορισμούς και να δημιουργήσει το πρώτο παγκόσμιο DMC στον κόσμο. Η διοίκηση της εταιρείας βρίσκεται σε προχωρημένες συνομιλίες με ιδιοκτήτες DMC στη Νότια Ασία, την Αφρική, τη Λατινική Αμερική και την Ευρώπη.

«Ψάχνουμε για ομοϊδεάτες, υψηλής ποιότητας συνεργάτες έτοιμους να εκμεταλλευτούμε την επιχειρηματική ευκαιρία μετά τoν Covid για την οποία αναμένουμε και είμαστε προετοιμασμένοι. Βλέπουμε τον Covid ως ευκαιρία ενοποίησης, κερδίζοντας μερίδιο αγοράς και μετά μεγαλώνουμε καλύτερα και ισχυρότερα από πριν », δήλωσε ο Hamish Keith, Διευθύνων Σύμβουλος της EXO Travel.

Η εταιρεία έχει αναπτύξει καινοτόμο λογισμικό που θα παρέχει μια παγκόσμια πλατφόρμα κρατήσεων με δυναμικό δρομολόγιο, με άμεσες προσφορές και λειτουργίες κρατήσεων για ταξιδιωτικούς πράκτορες και μπορεί εύκολα να συνδεθεί από την XML με νέες εξαγορές.

«Εκτός από τη σύνδεση νέων συνεργατών στην πλατφόρμα τεχνολογίας μας, βλέπουμε σημαντικές συνέργειες και δυνατότητες αύξησης της αποτελεσματικότητας και δημιουργίας επιχειρήσεων μέσω προορισμών πολλαπλών πωλήσεων και ανταλλαγής βασικών λειτουργιών όπως πωλήσεις, μάρκετινγκ και back-office. Είμαστε πεπεισμένοι ότι συνδυάζοντας δυνάμεις για τη δημιουργία ενός παγκόσμιου DMC θα είμαστε σε θέση να συνειδητοποιήσουμε πολύ μεγαλύτερη αξία από το άθροισμα κάθε συστατικού μέρους », πρόσθεσε.

Από την πλευρά της εξαγοράς, η EXO Travel θα αναζητήσει εταιρείες που απευθύνονται σε υπάρχοντες πελάτες, καθώς και να προσφέρει ευκαιρίες cross-selling, δήλωσε ο Διευθύνων Σύμβουλος, επισημαίνοντας την απόκτηση του Insight Borneo στη Μαλαισία όπου κατάφερε να αυξήσει τα έσοδα κατά 100% εντός ενός έτους.

Η εταιρεία έλαβε θετική αρχική απάντηση από δυνητικά μέρη και βρίσκεται ήδη σε αρχικές συζητήσεις με διάφορα κεφάλαια PE, συμπεριλαμβανομένων χρηματοοικονομικών και στρατηγικών επενδυτών. Στην επόμενη φάση, η οποία αναμένεται να είναι σε πέντε χρόνια, η εταιρεία μπορεί να εξετάσει μια IPO για πρόσβαση σε περισσότερα κεφάλαια και για ανάπτυξη σε περισσότερους προορισμούς.