Στις πρακτικές άμεσου μάρκετινγκ και εξατομίκευσης των ιστοτόπων σύγκρισης ταξιδιών, η Expedia ξεχωρίζει. Αυτό αποκαλύπτει έρευνα της Mailjet, σχετικά με την τήρηση των κανόνων περί απορρήτου δεδομένων.
H Skyscanner, από την άλλη πλευρά βρίσκεται στο υψηλότερο επίπεδο αναγνώρισης.

Η έρευνα εξέτασε τις καμπάνιες ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που έστειλαν επτά από τις δημοφιλέστερες εταιρείες κράτησης ταξιδιωτικών πακέτων στο Ηνωμένο Βασίλειο (συμπεριλαμβανομένων των Skyscanner, Travel Super Market και DealChecker).
Βαθμολόγησαν τα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σύμφωνα με μια σειρά μετρήσεων άμεσου μάρκετινγκ, συμπεριλαμβανομένης και της εξατομίκευσης.

Η Expedia πήρε την πρώτη θέση στην κατάταξη με συνολικό σκορ 11,13 από τα 15 κριτήρια. Σε απόσταση αναπνοής την ακολουθούν Skyscanner και IceLolly.

Η Skyscanner στο υψηλότερο επίπεδο αναγνώρισης

Η Skyscanner διακρίθηκε με 3 βαθμούς σύμφωνα με το υψηλότερο επίπεδο αναγνώρισης της επωνυμίας της.
Η εταιρεία ταξιδίων δεν έχει ακόμη κινηθεί προς την κατεύθυνση της αγοράς μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Παρόλα αυτά όμως διακρίθηκε για την ενημέρωση-καθοδήγηση των καταναλωτών από το newsletter και το blog της.

Βελτίωση του πακέτου καναλιών μάρκετινγκ

Ισχυρή απόδοση πολλαπλών καναλιών είναι η καλύτερη επένδυση για τα εμπορικά σήματα.
Με εξαίρεση τα TravelSuperMarket και DealChecker, όλες οι μάρκες έχουν μια εφαρμογή για κινητά. Eκτός από τα social media κανάλια, ορισμένοι έχουν και τηλεφωνικούς αριθμούς εξυπηρέτησης πελατών, όπως οι Opodo και Expedia.

Ένα σημαντικό στοιχείο της λειτουργίας αποτελεσματικού μάρκετινγκ πολλαπλών καναλιών είναι η ευθυγράμμιση με τα εμπορικά σήματα, εξασφαλίζοντας στον πελάτη μια ομαλή και πλήρης εμπειρία.

Στην έρευνα επισημαίνεται ότι το 2019 θα έρθουν στον τομέα σημαντικές αλλαγές. Οι εταιρείες του κλάδου υπογραμμίζει θα πρέπει να επανεξετάσουν την εξατομίκευση στην αγοραπωλησία “για να εγγυηθούν τις πωλήσεις σε ταραχώδεις εποχές”.