Σύνταξη: tourismtoday.gr

Η Expedia κυκλοφόρησε μια υπηρεσία ταξιδιωτικού σχεδιασμού που υποστηρίζεται από chatbot τεχνητής νοημοσύνης ChatGPT.

Οι χρήστες της εφαρμογής του διαδικτυακού ταξιδιωτικού πρακτορείου μπορούν να ξεκινήσουν μια συνομιλία για να λάβουν προτάσεις σχετικά με μέρη που πρέπει να πάνε, πού να μείνουν και τι να δουν και να κάνουν.

Τα ξενοδοχεία που συζητούνται στη συνομιλία αποθηκεύονται αυτόματα σε ένα “ταξίδι” στην εφαρμογή. Αυτό διευκολύνει τους χρήστες να αρχίσουν να επιλέγουν ημερομηνίες, να ελέγχουν τη διαθεσιμότητα και να προσθέτουν πτήσεις, αυτοκίνητα ή δραστηριότητες.

Όπως δήλωσε ο Peter Kern, αντιπρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του Expedia Group «ενισχύοντας συνεχώς τις δυνατότητες μας κάνουμε τον προγραμματισμό ταξιδιών πιο γρήγορο, απλούστερο και ακόμη πιο ενημερωτικό.

Ενσωματώνοντας το ChatGPT στην εφαρμογή Expedia και συνδυάζοντας το με άλλες δυνατότητες αγορών που βασίζονται σε τεχνητή νοημοσύνη, όπως σύγκριση ξενοδοχείων, παρακολούθηση τιμών για πτήσεις και εργαλεία συνεργασίας ταξιδιών, προσφέρουμε στους ταξιδιώτες έναν ακόμη πιο διαισθητικό τρόπο να φτιάξουν το τέλειο ταξίδι τους».

Η Expedia δημιούργησε επίσης πρόσφατα μια προσθήκη για το ChatGPT, ώστε ένας ταξιδιώτης να μπορεί να ξεκινήσει μια συνομιλία απευθείας στον ιστότοπο ChatGPT και στη συνέχεια, να κάνει κράτηση όταν είναι έτοιμος με το OTA.

Με το ChatGPT τώρα εντός της εφαρμογής Expedia, οι χρήστες μπορούν να έχουν πρόσβαση σε αποκλειστικές εκπτώσεις και ανταμοιβές για το ταξίδι τους.