Με στόχο να καθιερωθεί σε έναν από τους κορυφαίους ξενοδοχειακούς ομίλους στην Ελλάδα, η Fosun Tourism Group ανακοίνωσε τη λειτουργία 8 καινοτόμων, lifestyle ξενοδοχείων Casa Cook και Cook’s Club για την τουριστική περίοδο του 2022, σε συνέντευξη Τύπου που πραγματοποιήθηκε σήμερα στην Αθήνα.
Παρουσιάζοντας τη στρατηγική της εταιρείας για την Ελλάδα, ο Alessandro Dassi, Αντιπρόεδρος της Fosun Tourism Group, τόνισε ότι η εταιρεία θα επιταχύνει το πλάνο ανάπτυξής της στη χώρα, διπλασιάζοντας τον αριθμό των ξενοδοχείων τόσο σε παραδοσιακούς όσο και σε ανερχόμενους προορισμούς έως το 2023.
Πιο συγκεκριμένα, τέσσερα νέα ξενοδοχεία θα λειτουργήσουν σε Ρόδο, Κέρκυρα, Μύκονο και Σάμο το καλοκαίρι του 2022, τα οποία και θα προστεθούν στα ξενοδοχεία που ήδη λειτουργούν σε Ρόδο, Κω και Κρήτη με επιτυχία από το 2020.
Το χαρτοφυλάκιο της Fosun Tourism Group κατά τη φετινή σεζόν περιλαμβάνει συνολικά 15 ξενοδοχεία Casa Cook και Cook’s Club σε κορυφαίους τουριστικούς προορισμούς σε Ελλάδα, Αίγυπτο, Τουρκία, Ισπανία και Βουλγαρία.
Στην Ελλάδα τα ξενοδοχεία που θα λειτουργούν είναι τα εξής:
- Casa Cook Rhodes
- Casa Cook Samos
- Casa Cook Mykonos
- Cook’s Club Hersonissos
- Cook’s Club Tigaki Kos
- Cook’s Club Rhodes City Beach
- Cook’s Club Ialysos Rhodes
- Cook’s Club Corfu
«Είμαστε πολύ αισιόδοξοι για τις προοπτικές του ελληνικού τουρισμού τη φετινή χρονιά. Η Ελλάδα αποτελεί έναν στρατηγικό προορισμό για εμάς, που ταιριάζει απόλυτα με τα brands των ξενοδοχείων μας.
Στόχος μας είναι να δημιουργήσουμε έναν από τους κορυφαίους ξενοδοχειακούς ομίλους στην περιοχή», δήλωσε ο Alessandro Dassi. Στο πλαίσιο αυτό, ο κ. Dassi απηύθυνε ανοιχτή πρόσκληση στην ελληνική ξενοδοχειακή κοινότητα να διερευνήσουν από κοινού πιθανές συνεργασίες με αμοιβαία οφέλη και για τα δύο μέρη.
«Είναι στρατηγική μας απόφαση να ενισχύσουμε την επένδυσή μας στην περιοχή με την επέκταση του αριθμού των ξενοδοχείων κάτω από τα brands Casa Cook και Cook’s Club. Είμαστε ανοιχτοί σε συνεργασίες με ξενοδόχους και επενδυτές που θέλουν να είναι μέρος αυτού του οράματος», πρόσθεσε.
Σύμφωνα με τον Remo Masala, Creative Director των δύο ξενοδοχειακών brands, «το Casa Cook και το Cook’s Club ταιριάζουν στο μοντέλο των μεταμοντέρνων χώρων, όπου οι επισκέπτες μπορούν να συνδεθούν μεταξύ τους σε ένα κοινό μέρος και να μοιραστούν εμπειρίες. Όλα τα ξενοδοχεία μας είναι βαθιά εμπνευσμένα από την ελληνική λέξη «παρέα», που αποτελεί και τη βασική αξία των brands».
Η Fosun Tourism Group, μέρος του κινεζικού ομίλου Fosun International, αποτελεί έναν από τους κορυφαίους ομίλους τουρισμού αναψυχής στον κόσμο, στον οποίο ανήκει επίσης η γαλλική αλυσίδα ξενοδοχείων Club Med καθώς και η Thomas Cook που επανεκκίνησε πρόσφατα τη λειτουργία της ως αποκλειστικά online travel agency.