Το εμπορικό σήμα του ξενοδοχείου δεν χρειάζεται μόνο το ξενοδοχείο για να δημιουργήσει αξέχαστες αναμνήσεις στους ταξιδιώτες.
Αυτό αποδεικνύει το Four Seasons Hotels and Resorts. Δημιουργεί εμπειρίες με παγκόσμιες εκδηλώσεις με το Four Seasons Pop Down για millenials.
Τι ακριβώς είναι το Pop Down
Πρόκειται για μία διαδραστική εμπειρία τροφίμων και ποτών με γαστρονομικές δημιουργίες από βραβευμένους σεφ που σχεδιάζονται γύρω από την φιλοσοφία “τίποτα δεν είναι όπως φαίνεται”, παίζοντας με τις αντιλήψεις και την αίσθηση. Παίζοντας με τις γεύσεις, τους χώρους, την μουσική και την ατμόσφαιρα.
Οι επισκέπτες μπορούν να εξερευνήσουν γαστρονομικές δημιουργίες από όλο τον κόσμο, απολαμβάνοντας με όλες τις αισθήσεις τους.
Από το ξεκίνημα της ιδέας το 2017, το #FourSeasonsPopDown έχει μεταμορφώσει ασυνήθιστους χώρους όπως παλιές αποθήκες ή πολυτελή σκάφη σε χώρους δημιουργίας μοναδικών εκδηλώσεων και εμπειριών στο φεστιβάλ ταινιών του Τορόντο, σε ένα πάρκο στην Φιλαδέλφεια, σε ένα πολυτελές σκάφος στο Μαϊάμι, γιορτάζοντας την παγκόσμια κουζίνα με απροσδόκητες ανατροπές.
Η τελευταία εκδήλωση του -η πρώτη “βουτιά” εκτός έδρας- ήταν πριν λίγες μέρες στο Χονγκ Κονγκ (βίντεο).
Σε ένα παλιό αρτοποιείο στο κέντρο της αγοράς της πόλης έγινε μια εμπειρία Four Seasons. Εκεί ο διάσημος σεφ Chan Yan Tak σερβίρισε τα περίφημα νόστιμα χοιρινά κέικ και τις ψητές κρέμες γάλακτος ανάμεσα σε λουλουδένιες δημιουργίες από τον διεθνώς αναγνωρισμένο floral καλλιτέχνη Nicolai Bergmann.
Η επόμενη τοποθεσία Pop Down είναι το Λονδίνο με εκδήλωση που θα πραγματοποιηθεί σε χώρο έκπληξη, στο τέλος του 2019.