Έγκριση πήρε η καμπάνια της «Safe Stay» που ιδρύθηκε πρόσφατα από την AHLA (American Hotel and Lodging Association), από την GBTA, (Global Business Travel Association).

Τα μέλη της GBTA κάλεσαν τις επιτροπές ξενοδοχείων να συζητήσουν τις ευκαιρίες συνεργασίας και μια κοινή προσέγγιση για την περίοδο ανάκαμψης, καθώς οι ιδιοκτησίες σε όλο τον κόσμο φαίνεται να ανοίγουν ξανά και να αρχίζουν να καλωσορίζουν τους επισκέπτες.

Τα μέλη ένωσαν δυνάμεις για την πρωτοβουλία «Safe Stay», ώστε να δημιουργήσουν ένα πρότυπο ξενοδοχειακής βιομηχανίας, σχετικά με πρακτικές καθαρισμού, κοινωνικές αλληλεπιδράσεις και πρωτόκολλα στο χώρο εργασίας. Η GBTA θα υποστηρίζει την AHLA πιέζοντας την κυβέρνηση να υποστηρίξει αυτές τις οδηγίες ως τυποποιημένες συμφωνίες ελάχιστου επιπέδου για ξενοδοχεία μετά το Covid-19.