Το σχέδιο στήριξης των ασφαλισμένων της που έχουν πληγεί από τις πυρκαγιές έθεσε σε εφαρμογή, από την πρώτη στιγμή, η Generali.

Σε σχετική ανακοίνωση της εταιράς επισημαίνεται ότι “Η κλιματική αποσταθεροποίηση και τα φυσικά φαινόμενα που απορρέουν από αυτή, σε συνδυασμό με τη συχνότητα και τη σφοδρότητα της εμφάνισής τους, απαίτησαν τον σχεδιασμό ενός μηχανισμού έκτακτης ανάγκης με σκοπό τη στήριξη των πληγέντων σε περιπτώσεις φυσικών καταστροφών.

Η Generali αξιοποιώντας τη μεγάλη εμπειρία και την υψηλή τεχνογνωσία της στη διαχείριση κινδύνων, δημιούργησε ένα ειδικό πλάνο ανταπόκρισης μέσω του οποίου δύναται να παρέχει άμεσα ένα σύνολο υπηρεσιών προς τους ασφαλισμένους της.

Η εταιρεία, ενεργοποίησε από την πρώτη στιγμή των πρόσφατων γεγονότων τον Μηχανισμό Έκτακτης Υποστήριξης που διαθέτει, ακολουθώντας την ολιστική προσέγγιση που χαρακτηρίζει τις υπηρεσίες της μετατρέποντας τη συμβατική ασφαλιστική κάλυψη σε ενεργό ασφάλιση και προχώρησε:

• Στην αποστολή SMS στους κατόχους προγραμμάτων ασφάλισης κατοικίας η οποία βρίσκεται στις πληγείσες περιοχές, με την υπενθύμιση ότι μπορούν να επικοινωνήσουν με την Εταιρεία για την άμεση υποστήριξή τους και την ενεργοποίηση των παροχών του ασφαλιστηρίου τους

• Στην ενεργοποίηση της ειδικής επιλογής στο τηλεφωνικό κέντρο της Generali για την άμεση 24/7 επικοινωνία με την Εταιρεία για την ενεργοποίηση των προσφερόμενων υπηρεσιών των συμβολαίων κατοικίας και την αναγγελία ζημιών των ασφαλισμένων

• Στη διασφάλιση διαθεσιμότητας καταλυμάτων στις πληγείσες περιοχές για την εξυπηρέτηση όσων ασφαλισμένων έχουν άμεση ανάγκη προσωρινής διαμονής

Η Generali, παρακολουθεί στενά τις εξελίξεις παραμένοντας σε ετοιμότητα για τη λήψη πρόσθετων μέτρων στήριξης, εφόσον αυτά απαιτηθούν.

Η εταιρεία, που επιδιώκει συνεχώς να αποτελεί έναν πραγματικό Lifetime Partner για τους ασφαλισμένους της, καταβάλλει κάθε δυνατή προσπάθεια με στόχο να παραμένει ένας σταθερός και αξιόπιστος σύμμαχος για τους ανθρώπους που την εμπιστεύονται για την ασφάλειά τους, τηρώντας με ακεραιότητα τις δεσμεύσεις της και βελτιώνοντας διαρκώς το σύνολο των υπηρεσιών που προσφέρει.

Ο όμιλος Generali

Η Generali είναι ένας από τους μεγαλύτερους παγκόσμιους οργανισμούς ασφαλίσεων και διαχείρισης περιουσιακών στοιχείων. Ιδρύθηκε το 1831, έχει παρουσία σε 50 χώρες και συνολικά ασφάλιστρα που ξεπέρασαν τα 75,8 δις ευρώ, το 2021.

Με περισσότερους από 75.000 εργαζόμενους ανά τον κόσμο και 67 εκατομμύρια πελάτες, ο Όμιλος κατέχει ηγετική θέση στην Ευρώπη και μια ολοένα και πιο σημαντική παρουσία στις αγορές της Ασίας και της Λατινικής Αμερικής.

Στο επίκεντρο της στρατηγικής της Generali βρίσκεται η δέσμευσή της να αποτελεί τον Lifetime Partner των ασφαλισμένων της, η οποία υλοποιείται επιτυχώς μέσα από καινοτόμες και εξατομικευμένες ασφαλιστικές λύσεις, την παροχή της βέλτιστης ασφαλιστικής εμπειρίας και τις ψηφιοποιημένες δυνατότητες που αξιοποιεί το παγκόσμιο δίκτυο πωλήσεών της.

Η Generali έχει ενσωματώσει πλήρως τις αρχές βιωσιμότητας σε όλες τις στρατηγικές της επιλογές, με στόχο τη δημιουργία πραγματικής αξίας για όλους τους εταίρους της, θέτοντας τα θεμέλια για μια πιο δίκαιη και ανθεκτική κοινωνία.