Εκτός των παραδοσιακών αγορών της Γερμανίας και της Μ. Βρετανίας, η Κέρκυρα παρουσιάζει αλματώδη αύξηση ενδιαφέροντος από χώρες όπως η Πολωνία και η Ιταλία τόσο για καταλύματα όσο και αεροπορικά εισιτήρια.
Η τάση δεν αφορά μόνο την παραδοσιακή αναζήτηση καταλύματος ή αεροπορικού εισιτηρίου, αλλά και πιο εξειδικευμένα ερωτήματα από τους επίδοξους τουρίστες που έχουν να κάνουν με λεπτομέρειες για κάθε ταξίδι ή ειδικές μορφές τουρισμού.

Αυτό αποκαλύπτουν στοιχεία από τα αποτελέσματα της καμπάνιας τουριστικής προβολής που πραγματοποίησε η Περιφέρεια Ιονίων Νήσων μέσω της Google.

Σύμφωνα με τα στοιχεία 9 στις 10 αναζητήσεις στα Νησιά Ιονίου αφορούν Κέρκυρα, Κεφαλλονιά και Ζάκυνθο.

Τα στελέχη της εταιρείας -κολοσσός στις ψηφιακές αναζητήσεις- έδωσαν στη δημοσιότητα στατιστικά στοιχεία σχετικά με τα αποτελέσματα του ενδιαφέροντος των αναζητήσεων που κατέγραψε η μηχανή το 2018 για την Ελλάδα ως τουριστικό προορισμό και συγκεκριμένα για τα Ιόνια Νησιά.
Όπως ανακοίνωσαν στελέχη της Google κατά την παρουσίαση των στοιχείων της καμπάνιας οι παγκόσμιες αναζητήσεις για το προορισμό Ελλάδα έχουν αυξηθεί 7% και για τα Ιόνια Νησιά αυξήθηκαν στο διπλάσιο σε σχέση με την ελληνική περιφέρεια στο 14%.