Σύνταξη: tourismtoday.gr

Η Google ενεργοποιεί νέα εργαλεία παραγωγής τεχνητής νοημοσύνης (AI) στην Αναζήτηση για ταξίδια. Αυτό, είναι μέρος των συνεχών δοκιμών τεχνολογίας, με στόχο να βοηθήσει τους ταξιδιώτες στον σχεδιασμό τους.

Η νέα εμπειρία Αναζήτησης μπορεί να παρέχει ένα προτεινόμενο δρομολόγιο ταξιδιού με μια επισκόπηση των επιλογών ξενοδοχείων και πτήσεων, καθώς και προτάσεις για αξιοθέατα και φαγητό, ενώ προς το παρόν, τα αποτελέσματα δεν περιλαμβάνουν διαφημίσεις.

Η εστίαση τώρα της μηχανής αναζήτησης είναι να πειραματιστεί και να βελτιώσει τη λειτουργικότητα των ιδεών ταξιδιού, χωρίς διαφημίσεις. Ωστόσο, στο μέλλον θα δοκιμάσει διαφημίσεις, όπως σε αποκλειστικές υποδοχές στη σελίδα αποτελεσμάτων και όταν ο χρήστης ζητήσει συνέχεια ερωτήσεις.

Οι νέες δυνατότητες είναι διαθέσιμες για χρήστες στις Ηνωμένες Πολιτείες, μόνο στην αγγλική γλώσσα, οι οποίοι έχουν εγγραφεί στα Εργαστήρια Αναζήτησης και έχουν ενεργοποιήσει τη Δημιουργική Εμπειρία Αναζήτησης (SGE).

Ενημερώσεις Χαρτών Google

Η Google ενημερώνει επίσης τη λειτουργικότητα στους Χάρτες. Ξεκινώντας αρχικά στις ΗΠΑ και τον Καναδά, όσοι αναζητούν μια πόλη στους Χάρτες θα βλέπουν τώρα λίστες με προτάσεις για μέρη που πρέπει να επισκεφτούν τόσο από εκδότες όσο και από άλλους χρήστες των Χαρτών.

Από αυτήν την εβδομάδα, οι Χάρτες θα παρέχουν πλέον επίσης τη δημιουργία λιστών εστιατορίων, κατηγοριοποιημένων ως trending, κορυφαίων ή κρυφών πολύτιμων λίθων, σε περισσότερες από 40 πόλεις στις ΗΠΑ και τον Καναδά.

Και αργότερα αυτόν τον μήνα, οι Χάρτες θα προσθέσουν δύο ακόμη ενημερώσεις. Οι χρήστες των Χαρτών σε όλο τον κόσμο θα μπορούν να προσαρμόζουν τις λίστες που δημιουργούν, για παράδειγμα οργανώνοντας τοποθεσίες χρονολογικά σε ένα δρομολόγιο ή ταξινομώντας τοποθεσίες μετά από επίσκεψη. Θα μπορούν να συνδέσουν περιεχόμενο από τα κοινωνικά τους κανάλια – όπως μια κριτική εστιατορίου – σε μια τοποθεσία που είναι αποθηκευμένη σε μια λίστα.

Η Google ενημερώνει επίσης τη δυνατότητα “Circle to Search” που είναι διαθέσιμη σε συσκευές Android από τον Ιανουάριο.

Η εταιρεία είπε ότι “σύντομα” οι χρήστες μπορούν να το χρησιμοποιήσουν για να μεταφράσουν οτιδήποτε στην οθόνη τους – για παράδειγμα ένα μενού εστιατορίου – δημιουργώντας μια άμεση μετάφραση χωρίς να χρειάζεται να ανοίξουν τη Μετάφραση Google ή άλλη εφαρμογή.

Σύμφωνα με την Google, τα αποτελέσματα θα εμφανιστούν παρόμοια με την τρέχουσα λειτουργία Αναζήτησης δείχνοντας ποιες είναι οι πιο σχετικές επιλογές για το ερώτημα για πτήση, ξενοδοχείο ή αξιοθέατα. Και για πτήσεις και ξενοδοχεία, κάνοντας κλικ σε αυτά τα αποτελέσματα μεταφέρονται οι χρήστες στη σελίδα Google Flights ή αναζήτησης ξενοδοχείων, με τον εκπρόσωπο να προσθέτει ότι η εταιρεία δεν έχει σχέδια να γίνει ιστότοπος κρατήσεων.

Τα προγράμματα που δημιουργούνται με τεχνητή νοημοσύνη μπορούν να εξαχθούν στο Gmail, στα Έγγραφα ή στους Χάρτες.