Η Great London Hospitality (glh), ο μεγαλύτερος ιδιοκτήτης-διαχειριστής ξενοδοχείου στο Λονδίνο, ανακοίνωσε μια κίνηση ορόσημο για την επιχείρηση όπου θα ανοίξει το «Clermont Hotel Group» αυτό το φθινόπωρο.
Το σημαντικό rebrand, το οποίο σηματοδοτεί το αποκορύφωμα της επένδυσης 90 εκατ. λιρών τα τελευταία τέσσερα χρόνια, θα βοηθήσει την εταιρεία να ευθυγραμμίζεται πιο στενά με το εμπορικό σήμα The Clermont.
Η κίνηση στοχεύει να επανατοποθετήσει ξεκάθαρα την εταιρεία στις αγορές ταξιδιών, φιλοξενίας και αναψυχής, εξορθολογίζοντας και επανατοποθετώντας έναν αριθμό περιουσιακών στοιχείων κάτω από τρεις βασικές μάρκες: The Clermont, Thistle και Hard Rock Hotel London.
Ο όμιλος έχει δηλώσει ότι προγραμματίζονται περισσότερες επενδύσεις σε όλο το χαρτοφυλάκιο τους επόμενους μήνες, μετά από μια αρχική ανακαίνιση £18 εκατ. των ακινήτων του The Clermont στο Charing Cross και τη Victoria.
Η αλλαγή της επωνυμίας και η αλλαγή στρατηγικής επεκτείνονται σε όλα τα στοιχεία της επιχείρησης, συμπεριλαμβανομένης της εσωτερικής δέσμευσης των εργαζομένων της, ακολουθώντας μια προσέγγιση με προτεραιότητα τους ανθρώπους.
Το Clermont Hotel Group θα αποκαλύψει για πρώτη φορά τη νέα του επωνυμία, εμφάνιση και αίσθηση στο World Travel Market αυτόν τον Νοέμβριο (7-9).