Σύνταξη: tourismtoday.gr

Ένας νέος σημαντικός ταξιδιώτης υπάρχει μετά την πανδημία, σύμφωνα με την έκθεση παγκόσμιων τάσεων της Hilton που διεξήχθη από την Wakefield Research. Είναι αυτός που ταξιδεύει με το κατοικίδιο του και θα κάνει αισθητή την παρουσία του στις καλοκαιρινές διακοπές.

  • Το 55% σχεδιάζει να ταξιδέψει με το κατοικίδιο του αυτό το καλοκαίρι.
  • Το 58% θα προτιμούσε να ταξιδέψει με το κατοικίδιο του παρά με ένα φίλο ή μέλος της οικογένειας του.

Για να ανταποκριθεί σε αυτήν την αυξανόμενη ζήτηση, από την 1η Απριλίου 2022, η Hilton προσφέρει πλέον περισσότερα από 5.000 φιλικά προς τα κατοικίδια ξενοδοχεία παγκοσμίως σε όλο το χαρτοφυλάκιο της -σε επτά επωνυμίες της- όπως Canopy by Hilton, Embassy Suites by Hilton, Hilton Garden Inn, Hampton by Hilton, Tru by Hilton, Homewood Suites by Hilton και Home2 Suites by Hilton.

Δραστηριότητες ευεξίας στις διακοπές

Ένα συντριπτικό 98% δίνει προτεραιότητα σε δραστηριότητες ευεξίας στις διακοπές. Σήμερα, οι ταξιδιώτες εστιάζουν στη συνολική ευημερία τους.

Αναζητούν εμπειρίες πέρα ​​από την πρόσβαση στο σπα και στο γυμναστήριο που εστιάζουν στη σύνδεση του μυαλού, του σώματος και του πνεύματος. Και οι προτεραιότητες ευεξίας διαφέρουν από ταξιδιώτη σε ταξιδιώτη. Για παράδειγμα, οι Αμερικανοί αισθάνονται ψυχικά ανανεωμένοι στις διακοπές όταν:

  • Νιώθουν την τοπική κουλτούρα (41%).
  • Κλείνουν το τηλέφωνο τους και αποσυνδέονται (33%).
  • Οι γυναίκες, δίνουν προτεραιότητα στην επανασύνδεση με την οικογένεια και τους φίλους (46%).
  • Οι άνδρες δίνουν προτεραιότητα στην υγιεινή διατροφή (34%).

Εργασία και διασκέδαση

Με τη μετάβαση από την ισορροπία μεταξύ επαγγελματικής και προσωπικής ζωής σε «εργασία από οπουδήποτε», πολλοί έχουν στόχους να ενσωματώσουν τη διασκέδαση στην εργάσιμη ημέρα τους.

Το 40% θεωρεί το καλοκαίρι του επιτυχημένο εάν περάσει μια εργάσιμη ημέρα σε μια καρέκλα παραλίας, αντί για μια καρέκλα γραφείου.

Αποφυγή του περίπλοκου ταξιδιωτικού προγραμματισμού

Αυτό το καλοκαίρι, οι άνθρωποι θέλουν να χαλαρώσουν και να επανασυνδεθούν με τα αγαπημένα τους πρόσωπα, αλλά θέλουν να αποφύγουν την ταλαιπωρία του περίπλοκου ταξιδιωτικού προγραμματισμού.

  • Το 85% των ανθρώπων συμφωνεί ότι η κράτηση σε ένα all-inclusive θέρετρο είναι ο καλύτερος τρόπος για να μειωθεί το άγχος του προγραμματισμού.
  • Το 37% αισθάνεται ψυχικά ανανεωμένο στις διακοπές όταν δεν ανησυχεί για την έξοδο από το θέρετρο στη διάρκεια της διαμονής του.