Την ισορροπία μεταξύ τεχνολογικών και ανθρώπινων καινοτομιών, βαθύτερες συνδέσεις και φροντίδα, ενσωματωμένες εμπειρίες ευεξίας είναι μερικές από τις ανάγκες των ταξιδιωτών του σήμερα. Αυτό αποκαλύπτει στην πρόσφατη έκθεσή της η Hilton με τίτλο The 2023 Traveler: Emerging Trends that are Innovating the Travel Experience.

Η νέα έκθεση είναι το αποτέλεσμα αξιολόγησης τόσο ποσοτικής όσο και ποιοτικής έρευνας δεδομένων σε συνδυασμό με πληροφορίες που συλλέχθηκαν από περισσότερους από 7.000 ταξιδιώτες σε όλο τον κόσμο σε μια έρευνα που ανατέθηκε από το Hilton και διεξήχθη από τη Material, έναν παγκόσμιο συνεργάτη στρατηγικής, πληροφοριών, σχεδίασης και τεχνολογίας.

Σύμφωνα με αυτή το 84% των παγκόσμιων καταναλωτών ελπίζει να ταξιδέψει εξίσου – ή περισσότερο – το 2023. Η έρευνα αποκάλυψε επίσης τέσσερεις τάσεις που θα επικρατήσουν στα ταξίδια του 2023, με γνώμονα τις εμπειρίες των ταξιδιωτών τα τελευταία τρία χρόνια.

Οι άνθρωποι στρέφονται στα ταξίδια για βαθύτερες, πιο ελκυστικές, ανθρώπινες εμπειρίες

Τα ταξίδια είναι μια πύλη για να ανακαλύψουν οι άνθρωποι διαφορετικές προοπτικές και πλούσιες παραδόσεις. Το 2023, οι ταξιδιώτες θα επικεντρωθούν στα ταξίδια για να δημιουργήσουν βαθύτερες συνδέσεις με την οικογένεια, τους φίλους, τους συναδέλφους, τους πελάτες, τους πολιτισμούς και τον πλανήτη.

Σχεδόν οι μισοί (49%) των ερωτηθέντων στην έρευνα θέλουν να βυθίζονται στην τοπική κουλτούρα και προϊόντα ενώ ταξιδεύουν — αυτό ισχύει για ταξιδιώτες από την Κίνα (65%) και την Αυστραλία (54%) ειδικότερα και την Ιαπωνία (23%) σε μικρότερο βαθμό.

Εν τω μεταξύ, το 40% των καταναλωτών παγκοσμίως επιθυμεί εξατομικευμένη πρόσβαση σε μοναδικές εμπειρίες ή δραστηριότητες, όπως παραστάσεις, εκδηλώσεις, θεραπείες σπα ή μαθήματα. Αυτό το ποσοστό είναι υψηλότερο στην Κίνα (74%), την Αυστραλία (46%) και ελαφρώς χαμηλότερο στην Ιαπωνία (30%).

Τα ταξίδια ουσιαστικό μέρος της ρουτίνας ευεξίας των ανθρώπων

Η συνολική ευεξία παραμένει προτεραιότητα για τους ταξιδιώτες καθώς οι μισοί (50%) των ερωτηθέντων αναζητούν ταξιδιωτικές εμπειρίες το 2023 που ευθυγραμμίζονται με τους ολιστικούς στόχους και τις προτεραιότητές τους για την ευεξία.

Για περίπου 1 στους 2 (47%) ταξιδιώτες, η σωματική ευεξία και η πρόσβαση σε εγκαταστάσεις γυμναστικής, όπως κέντρα ή δραστηριότητες, θα είναι στο επίκεντρο όταν πρόκειται για ταξίδια το 2023.

Για παράδειγμα, πιο υγιεινές επιλογές φαγητού και ποτών είναι στο επίκεντρο για το 66% ταξιδιωτών από την Κίνα. Οι επισκέπτες θα αναζητήσουν επίσης στιγμές σύνδεσης με τις κοινότητές τους, καθώς και ιδέες και λύσεις που βελτιώνουν την ψυχική και συναισθηματική τους υγεία. Η αντιμετώπιση της ψυχικής υγείας στο δρόμο θα δοθεί προτεραιότητα από το 35% των συμμετεχόντων στην παγκόσμια έρευνα. Εν τω μεταξύ, ένα άλλο 49% των εργαζομένων θα αναζητήσει να ταξιδέψει για να αποσυνδεθεί από την εργασία.

Οι ταξιδιώτες θέλουν να τους φροντίζουν περισσότερο από ποτέ

Η εξατομίκευση θα συνεχίσει να αποτελεί σημαντική προτεραιότητα για τους ταξιδιώτες, με το 86% των ερωτηθέντων να δηλώνουν ότι θέλουν αναγνώριση και εξατομίκευση ενώ βρίσκονται στο δρόμο.

Η τάση είναι σημαντικά πιο έντονη στην Ασία-Ειρηνικό, με σχεδόν όλους τους ερωτηθέντες στην Κίνα (99%) να θέλουν εξατομίκευση και το 84% στην Αυστραλία και το 70% στην Ιαπωνία.

Σχεδόν οι μισοί στην Κίνα (46%) αναζητούν ακόμη και ταξιδιωτικές και ξενοδοχειακές εταιρείες για να καλύψουν τις προσωπικές τους ανάγκες. Αυτό αντιστοιχεί επίσης με το ενδιαφέρον τους να βρουν εξατομικευμένες επιλογές τροφίμων και ποτών — με τους ερωτηθέντες στην Κίνα (69%), την Αυστραλία (50%) και την Ιαπωνία (38%) να το διευκρινίζουν.

Οι ταξιδιώτες γνωρίζουν τη σημασία του να θέλουν να αισθάνονται ότι τους εκτιμούν για την αφοσίωσή τους — τόσο στο πορτοφόλι τους όσο και ως άτομο.

Στην πραγματικότητα, το 42% των ερωτηθέντων στην έρευνα δηλώνει ότι τα προνόμια αφοσίωσης — όπως η απόκτηση/εξαργύρωση πόντων και τα οφέλη αφοσίωσης — θα έχουν σημασία όταν ταξιδεύουν το 2023. Μεταξύ αυτών των ερωτηθέντων, οι ταξιδιώτες από την Κίνα εκτιμούν τις ανταμοιβές περισσότερο, καταλαμβάνοντας την κορυφή της λίστας με 52%.

Είτε παρέχει εξαιρετικές υπηρεσίες επισκεπτών για ταξιδιώτες με γνώμονα την αξία σε ένα κατάλυμα Hilton Garden Inn είτε φιλοξενεί μεγάλες οικογένειες που θέλουν να επανασυνδεθούν και να περάσουν περισσότερο χρόνο μαζί, το Hilton κατανοεί τη σημασία της παροχής αξιόπιστης και φιλικής εξυπηρέτησης σε κάθε επισκέπτη, κάθε φορά. Στην πραγματικότητα, το Hilton προσφέρει βελτιωμένες επιλογές κράτησης, όπως το Confirmed Connecting Rooms by Hilton, το οποίο επιτρέπει σε οικογένειες και φίλους να κάνουν κράτηση γειτονικών δωματίων όταν κάνουν κράτηση online.

Οι καταναλωτές θέλουν ταξιδιωτικές καινοτομίες που να είναι τόσο τεχνολογικές όσο και ανθρώπινες

Το 2022 αποκάλυψε απροσδόκητα σημεία τριβής στο ταξίδι. Η παγκόσμια έρευνα του Hilton διαπίστωσε ότι περισσότεροι από τους μισούς (56%) όλων των ταξιδιωτών που ερωτήθηκαν θα δώσουν προτεραιότητα στην υιοθέτηση λύσεων που διευκολύνουν τα ταξίδια το 2023 και μεταξύ αυτών, οι ερωτηθέντες από την Κίνα (59%) προτιμούν να μειώνονται περισσότερο τα σημεία τριβής. Συνολικά, το 26% των ερωτηθέντων αναμένει επίσης ότι οι ξενοδοχειακές τεχνολογίες θα τους είναι σημαντικές για μια απρόσκοπτη διαμονή.

Για να μειώσουν τα πιο δυνατά σημεία έντασης του ταξιδιού, οι επισκέπτες θα αναζητήσουν τις πιο λογικές και σκόπιμες λύσεις. Θα αναζητήσουν τη φιλοξενία και την εξυπηρέτηση που περίμεναν πριν από την πανδημία, είτε πρόκειται για εξατομικευμένες προτάσεις για φαγητό είτε για προσαρμογές κρατήσεων. Στο πλαίσιο των τεχνολογικών καινοτομιών, θα συνεχίσουν να αγκαλιάζουν αποτελεσματικότητες όπως το Digital Key στην εφαρμογή Hilton Honors, η οποία επιτρέπει στους ταξιδιώτες να παρακάμψουν τη ρεσεψιόν και να πάνε κατευθείαν στα δωμάτιά τους.