Παρά τις προκλήσεις που αντιμετώπισε η τουριστική και τουριστική βιομηχανία το 2020, η Hilton συνέχισε να προσφέρει θετική ανάπτυξη μονάδων, με την περαιτέρω παγκόσμια επέκταση να προβλέπεται το 2021.
Καθώς η Hilton ξεπέρασε το ορόσημο του 1 εκατομμυρίου δωματίων το τέταρτο τρίμηνο, η εταιρεία συνέχισε να επεκτείνει το αποτύπωμά της, τελειώνοντας το έτος με 397.000 δωμάτια σε εξέλιξη.
Δύο τομείς που συνέβαλαν στην απόδοση της Hilton το 2020 και παρέχουν περαιτέρω αισιοδοξία για το επόμενο έτος περιλαμβάνουν την αυξημένη μετατροπή ακινήτων εκτός Hilton και τον ρόλο των επωνυμιών παρατεταμένης διαμονής σε αγορές που αντιμετωπίζουν άμεσα το σημερινό κλίμα και τις ταχέως εξελισσόμενες ταξιδιώτες ανάγκες.
Το 2020, οι υπογραφές μετατροπών αυξήθηκαν περισσότερο από 30% σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος. Τα εμπορικά σήματα της Hilton’s Collection – LXR Hotels & Resorts, Curio Collection και Tapestry Collection – και οι καθιερωμένες μάρκες όπως το DoubleTree by Hilton, έχουν δείξει συνεχές ενδιαφέρον και ανάπτυξη στην κατηγορία μετατροπών.
«Οι μετατροπές είναι ιδιαίτερα συναφείς, δεδομένου του πρόσφατου επιχειρηματικού περιβάλλοντος, καθώς επιτρέπουν στα ξενοδοχεία μας να επωφεληθούν από τη δύναμη του εφέ δικτύου της Hilton», δήλωσε ο Gary Steffen, επικεφαλής κατηγορίας, μάρκες πλήρους υπηρεσίας, Hilton .
«Με τη δύναμη του ονόματος Hilton έρχονται περισσότερα από 112 εκατομμύρια μέλη του Hilton Honors και ένας εμπορικός κινητήρας υψηλής απόδοσης, επιτρέποντάς μας να λειτουργήσουμε ως αξιόπιστος συνεργάτης και να βοηθήσουμε τους ιδιοκτήτες και τους χειριστές να περιηγηθούν σε αβέβαιες στιγμές».
Μέχρι τις 31 Δεκεμβρίου 2020, περισσότερο από το 80% των ανοιγμάτων της Tapestry Collection σε όλο τον κόσμο ήταν ιδιότητες μετατροπής. Ως μέρος των συλλογών Hilton’s Collection, τα ξενοδοχεία εντάσσονται στο χαρτοφυλάκιο Hilton διατηρώντας παράλληλα τον χαρακτήρα και την ατομικότητά τους, προσφέροντας στους ταξιδιώτες μια μοναδική εμπειρία διαμονής.
«Όχι μόνο οι μάρκες συλλογής αυξάνονται σε δημοτικότητα με τους πελάτες μας που αναζητούν πιο μοναδικές ιδιότητες και εμπειρίες, συνεχίζουμε επίσης να βλέπουμε αυτές τις μάρκες ως μια ελκυστική ευκαιρία για ιδιοκτήτες που έχουν συνηθίσει να λειτουργούν ως ανεξάρτητοι. Οι πρόσφατες υπογραφές αντικατοπτρίζουν το αίτημα για ισορροπία μεταξύ ευελιξίας και αναγνωρισμένης επωνυμίας της Hilton », δήλωσε ο Steffen.