Η όρεξη για ταξίδια δεν δείχνει σημάδια επιβράδυνσης στη Hotelbeds καθώς η εταιρεία αναμένει ανάπτυξη 30% πάνω από τα επίπεδα του 2022* τους επόμενους 12 μήνες, αλλά και νέες τάσεις να αναδύονται καθώς οι καταναλωτές όχι μόνο αναζητούν νέες εμπειρίες αλλά και τρόπους κάνουν τα ταξίδια τους πιο εύκολα και χωρίς προβλήματα.

«Καθώς ζούμε όλο και πιο πολυάσχολες ζωές, δεν έχουμε πλέον χρόνο να κάνουμε κράτηση για κάθε στοιχείο του ταξιδιού μας ξεχωριστά», δήλωσε ο Nicolas Huss , Διευθύνων Σύμβουλος της Hotelbeds.

Οι νέες τάσεις στα ταξίδια

Ταξίδι “εκδίκησης”

Εάν τα τελευταία δύο χρόνια μας έμαθαν κάτι, δεν είναι να περιμένουμε. Τα ταξίδια εκδίκησης θα συνεχίσουν να κερδίζουν δυναμική τον επόμενο χρόνο, καθώς οι άνθρωποι δίνουν προτεραιότητα στα ταξίδια. Τα στοιχεία της Hotelbeds δείχνουν αύξηση για το επόμενο έτος, με την ανάλυση να υποδηλώνει ότι το 2023 θα κρατηθούν 30% περισσότερες διανυκτερεύσεις σε σύγκριση με φέτος*, γεγονός που δείχνει ότι ο αυξανόμενος πληθωρισμός δεν αποτρέπει τους ανθρώπους να ταξιδεύουν.

Συνδεδεμένο ταξίδι

Καθώς οι καταναλωτές γίνονται ολοένα και πιο φτωχοί στο χρόνο, όχι μόνο θέλουν να έχουν τα πάντα στην παλάμη του χεριού τους, αλλά θέλουν και ένα one-stop-shop για όλες τις ταξιδιωτικές τους ανάγκες. Αυτή η εμπειρία χωρίς τριβές επεκτείνεται σε όλες τις πτυχές της εμπειρίας, από την κράτηση όλων των στοιχείων του ταξιδιού ταυτόχρονα, συμπεριλαμβανομένων των εισιτηρίων του ξενοδοχείου και του θεματικού πάρκου μέχρι τη διάβαση στο αεροδρόμιο με χρήση βιομετρικών στοιχείων αντί για τη σάρωση του διαβατηρίου σας για να επιβιβαστείτε σε αεροσκάφος.

Βελτιωμένη εμπειρία πελάτη

Οι ταξιδιώτες αναζητούν ολοένα και περισσότερο μια εξατομικευμένη υπηρεσία. Δεν θέλουν πλέον να είναι επιβάτης 17Α σε αεροσκάφος ή δωμάτιο 303 σε ξενοδοχείο. Τώρα απομακρύνονται από την τιμή και επιλέγουν εμπειρίες που είναι πιο ατομικές. Σε έναν τομέα υπηρεσιών όπως ο τουρισμός, οι καταναλωτές δίνουν μεγάλη σημασία στην ποιότητα των υπηρεσιών και των εμπειριών και είναι πρόθυμοι να πληρώσουν περισσότερα σε εταιρείες που προσφέρουν έμφαση στα θέλω τους.

Ψηφιοποίηση ξενοδοχείων

Έχουμε ήδη δει μια στροφή προς την ψηφιοποίηση στον ξενοδοχειακό τομέα, για παράδειγμα, μέσω της προσφοράς υπηρεσιών όπως κλειδιά δωματίων για κινητά και απομακρυσμένα check-in και outs, και τώρα πηγαίνουμε ένα βήμα παραπέρα για να κάνουμε τις λειτουργίες των ξενοδοχείων πιο αποτελεσματικές. Τα ξενοδοχεία πρέπει να έχουν πρόσβαση σε δεδομένα σε πραγματικό χρόνο, ώστε να γνωρίζουν να αυξάνουν το προσωπικό τους ή να αδυνατίζουν. Τα δεδομένα πληρότητας σε πραγματικό χρόνο μπορούν να κάνουν το προσωπικό καθαριότητας πιο παραγωγικό, δίνοντας προτεραιότητα σε ποια δωμάτια θα εξυπηρετηθούν πρώτα, ενώ οι κωδικοί QR και τα ψηφιακά μενού όχι μόνο κάνουν την παραγγελία φαγητού και άλλων αντικειμένων απρόσκοπτη, αλλά έχουν επίσης θετικό αντίκτυπο και στο περιβάλλον μειώνοντας το χαρτί. Είναι μια νίκη για τον πελάτη και μια νίκη για το προσωπικό, δίνοντάς τους τη δυνατότητα να επικεντρωθούν στις πιο αποτελεσματικές αλληλεπιδράσεις με τους επισκέπτες.

Εστιάστε στο Fintech στα ταξίδια

Η ζήτηση ταξιδιών αυξάνεται, αλλά οι ακυρώσεις, οι καθυστερήσεις και οι ελλείψεις προσωπικού συνεχίζουν να μαστίζουν τις ταξιδιωτικές δραστηριότητες, δημιουργώντας τριβές και άγχος στους ταξιδιώτες. Για τις ταξιδιωτικές εταιρείες που πιέζουν να ανακτήσουν και να επεκτείνουν το μερίδιό τους στην αγορά στο τρέχον χαοτικό περιβάλλον, το Travel fintech προσφέρει συναρπαστικές λύσεις παγώνοντας τις τιμές, αλλάζοντας ή ακυρώνοντας κρατήσεις και κάνοντας εύκολα εκ νέου κράτηση πτήσεων που έχουν διακοπεί, πληρώνοντας με όποιον τρόπο πληρωμής βρίσκουν βολικό.

Οι ταξιδιώτες είναι πρόθυμοι να πληρώσουν για την προστιθέμενη εμπιστοσύνη – και οι προμηθευτές αποκομίζουν τα οφέλη από περισσότερες άμεσες κρατήσεις και μια νέα ροή εσόδων επίσης. Καθώς η ευαισθητοποίηση και η υιοθέτηση των προϊόντων fintech αυξάνεται, οι ταξιδιώτες όλο και περισσότερο θα περιμένουν την επιλογή να κλειδώσουν τις τιμές και να αποκτήσουν την ησυχία τους. Οι ταξιδιωτικές εταιρείες που το παρέχουν είναι πιο πιθανό να ευδοκιμήσουν στο μετα-COVID περιβάλλον.

Άνοδος βιώσιμων ταξιδιών

Ανακύκλωση, υβριδικά αυτοκίνητα, μείωση πλαστικού – όλοι οι τρόποι με τους οποίους οι καταναλωτές μειώνουν τις περιβαλλοντικές τους επιπτώσεις. Και τώρα ο τουρισμός προστίθεται σε αυτή τη λίστα καθώς περισσότεροι ταξιδιώτες αναζητούν βιώσιμα ταξίδια, ώστε να μπορούν να εξερευνήσουν τον κόσμο χωρίς να τον βλάψουν.

Συνδυασμός επιχειρήσεων με αναψυχή

Με την υβριδική και απομακρυσμένη εργασία που ήρθε για να μείνει, οι άνθρωποι εκμεταλλεύονται την ικανότητα να εργάζονται από οπουδήποτε και συνδυάζουν τις επιχειρήσεις με την ευχαρίστηση.

Η Hotelbeds συνδέει τους πελάτες της με περισσότερα από 320.000 ταξιδιωτικά προϊόντα, όπως ξενοδοχεία, ενοικιάσεις αυτοκινήτων και αξιοθέατα σε περισσότερες από 195 χώρες. Τα δεδομένα του συγκεντρώνονται από τέσσερα δισεκατομμύρια αναζητήσεις κάθε μέρα και περισσότερες από τέσσερα εκατομμύρια κρατήσεις μέχρι στιγμής για ταξίδια το 2023.

*Τα δεδομένα αντιστοιχούν στο οικονομικό έτος της Hotelbeds, το οποίο διαρκεί από τον Οκτώβριο έως τον Σεπτέμβριο.