Ο πάροχος υπηρεσιών και χειριστής ξενοδοχείων HRS ανταποκρινόμενος σε μια αυξανόμενη ανάγκη για προστασία και ασφάλεια μεταξύ των επαγγελματιών ταξιδιωτών και των διευθυντών ταξιδιών ως αποτέλεσμα της πανδημίας, ανέπτυξε ένα νέο πιστοποιητικό υγιεινής .

Η προστασία της υγείας των εργαζομένων έχει γίνει ένα από τα πιο σημαντικά κριτήρια κράτησης για επαγγελματικά ταξίδια σε πολλές εταιρείες. Μια πρόσφατη έρευνα της HRS μεταξύ των εταιρικών πελατών της έδειξε ότι το 86% από αυτούς θα προτιμήσουν ξενοδοχεία που έχουν λάβει ειδικά μέτρα υγιεινής Covid-19 κατά την κράτηση. Ο πάροχος υπηρεσιών έχει πλέον ανταποκριθεί σε αυτό και, σε συνεργασία με τη διεθνή εταιρεία πιστοποίησης SGS, έχει αναπτύξει το δικό του πρόγραμμα ελέγχου για την προστασία της υγείας για τους ξενοδοχειακούς συνεργάτες.

Η βάση του πρωτοκόλλου Clean & Safety από το HRS είναι ένας πλήρης κατάλογος μέτρων που βασίζονται σε συστάσεις του Παγκόσμιου Οργανισμού Υγείας, του Παγκόσμιου Συμβουλίου Τουρισμού και του Κέντρου Ελέγχου και Πρόληψης Νοσημάτων για διαμονή σε ξενοδοχεία, καθώς και το Ινστιτούτο Έρευνας για Έκθεση και Ζωντανή Επικοινωνία.

Τα απαιτούμενα μέτρα περιλαμβάνουν, μεταξύ άλλων, βελτιωμένη υγιεινή στα δωμάτια και τους δημόσιους χώρους του ξενοδοχείου, τη συμμόρφωση με τις ελάχιστες αποστάσεις ανάλογα με τις περιφερειακές απαιτήσεις, ένα σύστημα ανίχνευσης υπαλλήλων και επισκεπτών, το οποίο καταγράφει ποιοι διαμένουν στο αντίστοιχο ξενοδοχείο και εκπαίδευση εργαζομένων και προμηθευτών. Το πρωτόκολλο υγείας περιέχει συνολικά 34 μέτρα και σημεία, από τα οποία 26 πρέπει να ακολουθούνται από τα ξενοδοχεία.

Υπάρχει επίσης μια δεύτερη λίστα ελέγχου που ισχύει όταν τα ξενοδοχεία προσφέρουν επίσης πρόσθετες υπηρεσίες, όπως γυμναστήριο, σάουνα ή αίθουσες συσκέψεων. Τα μισά από τα 18 μέτρα και διαδικασίες που αναφέρονται είναι υποχρεωτικά.