Η Hyatt Hotels Corp ανακοίνωσε την δημιουργία ενός νέου τμήματος για το χαρτοφυλάκιο των ακινήτων της που εστιάζουν στον τρόπο ζωής (lifestyle).

Συγκεκριμένα ενώνει κάτω από την “ομπρέλα” Lifestyle Hospitality της Hyatt και πρώην Two Roads Hospitality, τα Andaz, Alila, Hyatt Centric, Joie de Vivre Hotels, Thompson Hotels και tommie .

“Με το νέο ειδικό τμήμα του lifestyle, είμαστε σε θέση να εμβαθύνουμε βαθύτερα στις προτιμήσεις των επισκεπτών μας για κάθε μοναδική εμπειρία διαμονής”, δήλωσε ο Mark Vondrasek, επικεφαλής εμπορικός διευθυντής της Hyatt.

Ο Frederic Flageat-Simon, πρώην Διευθύνων Σύμβουλος της Two Roads Hospitality Asia και η Heather Geisler, αντιπρόεδρος παγκόσμιων εμπορικών σημάτων της Hyatt, θα συνεργαστούν στενά για την παγκόσμια ανάπτυξη του νέου τμήματος.

Η Hyatt επενδύει στην ανάπτυξη των lifestyle ακινήτων, με την εξαγορά της Two Roads Hospitality, συμπεριλαμβανομένων των ισχυρών σημάτων Thompson Hotels και Alila, της επέκτασης των ξενοδοχείων Andaz σε όλη την Ευρώπη και την Ασία και της εκρηκτικής παγκόσμιας ανάπτυξης της Hyatt Centric, που είναι η ταχύτερα αναπτυσσόμενη μάρκα lifestyle του Hyatt.