Η IHG Hotels & Resorts γιόρτασε την ταχεία ανάπτυξη της συλλογής Vignette στην Ταϊλάνδη, καθώς η επωνυμία Luxury & Lifestyle πλησιάζει την πρώτη επέτειό της τον επόμενο μήνα.

Το πρόσφατο rebrand του Sindhorn Midtown Hotel Bangkok σηματοδότησε την εισαγωγή της Vignette Collection στη χώρα, με το The Aquatique Pattaya, την Ταϊλάνδη και την Chinatown της Bangkok να τριπλασιάζουν την παρουσία τους εκεί τα επόμενα πέντε χρόνια.

Από ξενοδοχεία πολιτιστικής κληρονομιάς έως ειδυλλιακά θέρετρα, η Vignette Collection είναι μια συλλογή από πολυτελή ξενοδοχεία σε ζωντανούς προορισμούς, το καθένα μοναδικό από μόνο του, με ξεχωριστή άποψη και ιστορία.

Όπως εξήγησε ο Rajit Sukumaran, Διευθύνων Σύμβουλος της IHG, Νοτιοανατολική Ασία και Κορέα, η δυναμική της μάρκας αυξάνεται γρήγορα, με οκτώ ακίνητα να είναι ήδη ανοιχτά ή στα σκαριά στην Ταϊλάνδη και σε χώρες όπως η Αυστραλία, η Αυστρία και η Πορτογαλία.

«Ήταν μια υπέροχη πρώτη χρονιά για τη συλλογή Vignette και είμαστε ενθουσιασμένοι για την ανάπτυξή της στην Ταϊλάνδη και σε ολόκληρο τον κόσμο από την κυκλοφορία της τον περασμένο Αύγουστο», δήλωσε ο Sukumaran. «Έχει τραβήξει πραγματικά την προσοχή και τη φαντασία των ιδιοκτητών παντού.

«Η επωνυμία προσφέρει στους ιδιοκτήτες ανεξάρτητων ξενοδοχείων παγκόσμιας κλάσης την ευκαιρία να διατηρήσουν τη χαρακτηριστική τους ταυτότητα, επωφελούμενοι παράλληλα από την παγκόσμια κλίμακα, την τεχνογνωσία της IHG σε θέματα πολυτέλειας και τρόπου ζωής και το ισχυρό πρόγραμμα πιστότητας IHG One Rewards.

«Αν και είναι μόλις ενός έτους, επιταχύνει ήδη την ανάπτυξή μας ανταποκρινόμενοι στην αυξανόμενη όρεξη των ταξιδιωτών για μοναδικές διαμονές σε περιζήτητες αστικές τοποθεσίες και θέρετρα. Αναμένουμε ότι θα συνεχίσει να δυναμώνει και θα έχει περισσότερα από 100 ακίνητα παγκοσμίως την επόμενη δεκαετία».

Ο Sukumaran εξήγησε ότι η μεγάλη παράδοση της εταιρείας στην Ταϊλάνδη και η μακροπρόθεσμη δέσμευση στη χώρα σημαίνει ότι αποτελεί βασικό στοιχείο της στρατηγικής ανάπτυξης της IHG στη Νοτιοανατολική Ασία.

«Ιστορικά, η Ταϊλάνδη είναι μια αγορά όπου έχουμε λανσάρει νέες μάρκες στη Νοτιοανατολική Ασία, όπως Holiday Inn Express, Hotel Indigo, Staybridge Suites, Kimpton Hotels & Restaurants και τώρα Vignette Collection», είπε. «Συνεχίζουμε να αναπτυσσόμαστε στην Ταϊλάνδη και σχεδιάζουμε να διπλασιάσουμε την περιουσία μας εκεί με 35 ξενοδοχεία στα σκαριά».

Αυτή η φιλοδοξία θα υποστηριχθεί από τη Vignette Collection και η 17η και νεότερη επωνυμία της IHG ενστερνίζεται πλήρως τη δέσμευσή της για υπεύθυνη επιχείρηση, συνδυάζοντας την ευθύνη, την κοινότητα και την τοποθεσία μαζί για να ενσωματώσει το σκοπό της εταιρείας να προσφέρει True Hospitality for Good.

Ένα εξαιρετικό παράδειγμα είναι το Sindhorn Midtown Hotel Bangkok, το οποίο συνεργάζεται περήφανα με το Ίδρυμα Kuvanant για να παρέχει εκπαιδευτικές ευκαιρίες σε ντόπιους μαθητές και σε όσους ζουν με αναπηρίες σε αγροτικές περιοχές της Ταϊλάνδης. Κατά το check-in, οι επισκέπτες ενθαρρύνονται να δωρίσουν 1 USD στο ίδρυμα, με το ξενοδοχείο να παρέχει πρακτική άσκηση, ευκαιρίες σταδιοδρομίας και πληροφορίες για τη βιομηχανία της φιλοξενίας για τους φοιτητές του.

Η συλλογή Vignette εμπλουτίζει περαιτέρω την ταχέως αναπτυσσόμενη προσφορά Luxury & Lifestyle της IHG για ταξιδιώτες αναψυχής και επαγγελματίες, η οποία περιλαμβάνει περισσότερα από 400 ξενοδοχεία και 100.000 δωμάτια – το δεύτερο μεγαλύτερο στον κλάδο με το χαρτοφυλάκιο επωνυμιών της, όπως Six Senses, Regent, InterContinental, Kimpton και Hotel. Ινδικό.

Το IHG συνεχίζει να απολαμβάνει ένα δυνατό 2022 στην Ταϊλάνδη, το οποίο περιελάμβανε την υπογραφή της Kimpton Hua Hin, του τέταρτου Kimpton στο Βασίλειο. Τα επερχόμενα εγκαίνια περιλαμβάνουν το InterContinental Khao Yai Resort, το Staybridge Suites Bangkok Sukhumvit και το Holiday Inn Resort Samui Bophut Beach, καθώς η εταιρεία θέλει να διπλασιάσει την περιουσία της σε όλες τις επωνυμίες έως το 2026.