
Η IHG εξαγοράζει την Ruby Hotels με $116 εκατ. – Νέα εποχή για τον αστικό τουρισμό στην Ευρώπη και πέρα από αυτήν
Η InterContinental Hotels Group (IHG), ιδιοκτήτρια των Holiday Inn, ανακοίνωσε την εξαγορά της ευρωπαϊκής αλυσίδας Ruby Hotels έναντι $116 εκατομμυρίων, ενισχύοντας το χαρτοφυλάκιό της με ένα ανερχόμενο brand στον χώρο της αστικής φιλοξενίας.
Η στρατηγική κίνηση της IHG και η επέκταση της Ruby Hotels
Η Ruby Hotels διαχειρίζεται 20 ξενοδοχεία και οκτώ χώρους εργασίας σε δημοφιλείς ευρωπαϊκές πόλεις, με πέντε νέα ανοίγματα να έχουν προγραμματιστεί για το άμεσο μέλλον. Η IHG, με επικεφαλής τον Elie Maalouf, επιδιώκει να αξιοποιήσει το επιτυχημένο μοντέλο της Ruby, επεκτείνοντάς το στις αγορές της Αμερικής και της Ασίας, όπως έχει ήδη πράξει με προηγούμενες εξαγορές.
Ο Maalouf τόνισε ότι η εξαγορά της Ruby ενισχύει την παρουσία της IHG σε ελκυστικά τμήματα της αγοράς, προσφέροντας στους επισκέπτες και στους ιδιοκτήτες ξενοδοχείων ένα μοναδικό και υψηλής ποιότητας προϊόν. Το franchise μοντέλο της Ruby, που εστιάζει σε μικρούς, αστικούς χώρους, προσφέρει εξαιρετικές οικονομικές αποδόσεις για τους ιδιοκτήτες, καθιστώντας το ελκυστικό για περαιτέρω ανάπτυξη.
Ισχυρή ανάπτυξη για την IHG το 2024 – Νέες προοπτικές για το 2025
Η IHG ανακοίνωσε αύξηση 10% στα λειτουργικά κέρδη για το 2024, φτάνοντας τα $1,12 δισεκατομμύρια, ενώ άνοιξε 371 νέα ξενοδοχεία και υπέγραψε συμφωνίες για 714 ακόμη, με συνολική προσθήκη 106.000 δωματίων στο χαρτοφυλάκιό της – αύξηση 34% σε σύγκριση με το 2023. Η παγκόσμια παρουσία της IHG αριθμεί πλέον πάνω από 6.600 ξενοδοχεία, με τον αριθμό να συνεχίζει να αυξάνεται, ειδικά στην Κίνα, όπου πρόσφατα γιόρτασε το άνοιγμα του 800ού ξενοδοχείου της.
Η σημασία της διαφοροποίησης στην παγκόσμια φιλοξενία
Η Julie Palmer, συνέταιρος στην Begbies Traynor, σχολίασε ότι η εντυπωσιακή ανάπτυξη της IHG, παρά τις προκλήσεις του κλάδου της φιλοξενίας και τις γεωπολιτικές αβεβαιότητες, δείχνει τη δύναμη ενός παγκόσμιου, διαφοροποιημένου χαρτοφυλακίου. Η προσθήκη της Ruby Hotels και το άνοιγμα σχεδόν 60.000 νέων δωματίων αποδεικνύουν την ικανότητα της IHG να αντέχει σε δύσκολες περιόδους και να διατηρεί την ανάπτυξή της ακόμη και όταν μικρότεροι παίκτες του κλάδου δυσκολεύονται να επιβιώσουν.